کد خبر : 2011144 | 10 فروردين 1403 ساعت 14:37 | 7K بازدید | 8 دیدگاه

تاکید مجدد آلگری: می‌خواهیم به چمپیونزلیگ برسیم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، امیدوار است تیمش در بازی مقابل لاتزیو با سرمربی جدید خوب عمل کند.

تاکید مجدد آلگری: می‌خواهیم به چمپیونزلیگ برسیم

به گزارش "ورزش سه"، مکس آلگری معتقد دید که تیمش می‌تواند روزهای بد را پشت سر  بگذارد و به نتایج بهتری دست پیدا کنند.

یوونتوس در بازی هفته سی‌ام سری A فردا شب میهمان تیم فوتبال لاتزیو خواهد بود.

مکس آلگری در نشست خبری پیش از این بازی درمورد وضعیت بازیکنان تیمش پس از فیفادی گفت: "تمام تیم به خوبی بازگشته است، اکنون 55 روزی که ما را هدف نهایی‌مان می‌رساند، آغاز می‌شود."

توصیه به تیم؟

در حال حاضر باید روی زمان حال متمرکز بمانیم. باید اشتیاق لازم را برای رویارویی با بخش پایانی فصل حفظ کنیم. تیم هرگز از تلاش برای عملکرد خوب دست نکشیده است.

آینده؟

در حال حاضر همه ما روی پایان فصل تمرکز کرده‌ایم، متأسفانه امتیازات زیادی را از دست داده‌ایم. ما 9 بازی برای کسب جایگاه لیگ قهرمانان اروپا در پیش داریم. سپس نوبت کوپا ایتالیاست‌‌.

آینده خودتان؟

میل و اشتیاق به این ورزش. من از آنچه تجربه کرده‌ام راضی‌ام. واقعاً می‌خواهم سرگرم باشم و کار کنم، اکنون مهم این است که به فردا فکر کنم و این‌ها را زندگی کنم. 50 روز این همه شور و شوق داریم.

2005203

لاتزیو؟

نمی‌دانم چه چیزی در آن بازی منتظر ما خواهد بود، فردا مقابل یک لاتزیویی بازی می‌کنیم که مربی خود را تغییر داده است. تیم‌های ایگور تودور تهاجمی هستند، ما باید در همه جنبه‌های بازی خوب عمل کنیم.

پیشرفت در فوتبال؟

توضیح دادن فوتبال دشوار است. ما کار می‌کنیم، ما تماشا می‌کنیم، سعی می‌کنیم اشتباهاتی را که مرتکب می‌شویم، ببینیم. حالا توضیح دادن و صحبت کردن فایده‌ای ندارد، ما باید سعی کنیم روی اشتباهات کار کنیم و مهمتر از همه پیشرفت کنیم.

مصدومان؟

فدریکو کیه‌زا و کنان ایلدیز خوب هستند، برگشته‌اند و برای ما بازیکنان مهمی هستند.  با بازگشت دوشان ولاهوویچ بعد از پایان محرومیت و ریکاوری آرکادیوش میلیک، ما یک خط حمله رو به جلو برای رسیدن به گل‌ها خواهیم داشت.

انتقادات؟

در این مواقع باید آن‌ها را پذیرفت. اگر برنده شوید، پسر خوبی هستید، اگر ببازید... نتایج مهم است و ما کمتر کار کرده‌ایم. بازیکنان در نیم فصل اول خوب بودند، حالا در ابتدای نیم فصل دوم خوب نیستیم. اما فوتبال همیشه به شما این شانس را می‌ذهد که هر لحظه منفی را برعکس کنید.

دیدگاه‌ها