کد خبر : 2011165 | 10 فروردين 1403 ساعت 16:54 | 51.6K بازدید | 32 دیدگاه

پرسپولیس برای قهرمانی این ستاره را نیاز دارد

کاپیتان دوم پرسپولیس هنوز نتوانسته در بازی‌های این فصل تیمش مهره‌ای تاثیر گذار باشد.

پرسپولیس برای قهرمانی این ستاره را نیاز دارد

به گزارش ورزش سه، وحید امیری بعد از چهار بازی ابتدایی فصل لیگ برتر فوتبال و در نخستین بازی آسیایی پرسپولیس مصدوم شد و نتوانست به تیمش کمک کند. 

دوران مصدومیت ستاره سرخ‌ها بیش از چهار ماه طول کشید تا اینکه او با از دست دادن جام ملت‌ها در شروع نیم فصل دوم به اسکواد پرسپولیس برگشت. 

امیری در شش بازی شروع نیم فصل دوم لیگ برتر همواره به عنوان بازیکن جانشین در بیست دقیقه پایانی به میدان رفته و تنها در بازی جام حذفی مهره ثابت بوده اما در این مسابقات غیر از اندک لحظاتی نتوانسته مثل سابق مهره‌ای تاثیرگذار باشد و بار تیمش را در فاز حمله به دوش بکشد. 

در این چند مسابقه امید عالیشاه، مهدی ترابی و اوستون اورونوف ستاره‌های پرسپولیس در فاز حمله بوده‌اند اما امیری با توجه به مصدومیت طولانی‌اش هنوز به سطح ایده آل خودش نرسیده است. 

امیری در هفت بازی باقی مانده فصل قبل در کنار ترابی درخشید و از ارکان سبقت از استقلال و سپاهان و آن دبل تاریخی فصل گذشته بود و در 9 بازی باقی مانده تا پایان فصل جاری نیز باید در فرمی قرار بگیرد که به کار اوسمار بیاید و در کورس با استقلال تبدیل به مهره تعیین کننده‌ای شود. 

در واقع تعدد بازیکنان خلاق و توانمند در فاز حمله به اوسمار کمک می‌کند تا در بازی‌های سخت و موقعیت‌هایی که بازی گره می‌خورد به او و تیم خود کمک کنند و اگر امیری به فرم ایده آل نزدیک شود می‌تواند چنین نقشی در پرسپولیس ایفا کند. 

البته این دو هفته تعطیلی لیگ برای امیری فرصت خوبی بود تا برای درخشش در مقطع پایانی فصل به فرم دلخواه خود و همان مهره کارگشای فصل قبل نزدیک شود.

دیدگاه‌ها