کد خبر : 2011198 | 10 فروردين 1403 ساعت 20:42 | 136.5K بازدید | 40 دیدگاه

قایدی با ضربه تماشایی در بازی 6 امتیازی

ملی‌پوش ایرانی اتحاد کلباء به دنبال ادامه درخشش مقابل عجمان است.

قایدی با ضربه تماشایی در بازی 6 امتیازی

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی پس از اینکه در دیدار رفت تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل ترکمنستان حضور تعویضی در زمین داشت و پاس گل داد و در مسابقه برگشت جزء نفرات اصلی بود و موفق شد تک گل برتری ایران را با یک شوت تماشایی به ثمر رساند، امشب هم در رقابت‌های باشگاهی به میدان می‌رود.

تیم فوتبال اتحاد کلباء در حالی‌که مهدی قایدی را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 21:30 امشب در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف تیم رده دوازدهمی عجمان که هم‌ امتیاز با آنهاست، خواهد رفت و سعی در کسب پیروزی دارد.

2005294

اتحاد کلباء در شرایطی امشب در هفته هفدهم لیگ برتر امارات میزبان عجمان است که تلاش می‌کند با کسب پیروزی در این مسابقه خانگی 17 امتیازی شود و از رتبه یازدهم و منطقه خطر فاصله بگیرد و فاصله سه امتیازی با حریفش پیدا کند.

مهدی قایدی قبل از درخشش در ترکیب تیم ملی ایران که در دو مسابقه مقابل ترکمنستان یک پاس گل داد و یک گل دیدنی به ثمر رساند، در آخرین بازی قبل از فیفا دی در لیگ برتر امارات نمایش فوق‌العاده‌ای با گلزنی و پاس گل برابر عجمان داشت که می‌خواهد امشب هم در جدال با عجمان این عملکرد را تکرار کند.

دیدگاه‌ها