کد خبر : 2011200 | 10 فروردين 1403 ساعت 20:51 | 24.8K بازدید | 45 دیدگاه

مشهدی‌ها دست به دامن عزیزی شدند؛

خوشه طلایی منتظر خداداد و دوستان

پس از کسب نتایج ضعیف خوشه طلایی در لیگ دسته اول و احتمال سقوط این تیم به رده پایین‌تر، حالا صحبت از تغییرات زودهنگام در کادر فنی این تیم به گوش می‌رسد.

خوشه طلایی منتظر خداداد و دوستان

به گزارش “ورزش سه”، پس از اینکه خسرو حیدری با کسب نتایج ضعیف از خوشه‌طلایی خداحافظی کرد، مسئولان این تیم ایمان رزاقی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند، ولی حالا شنیده می‌شود عمر دوران حضور او روی نیمکت این تیم طولانی ‌نخواهد بود.

در همین رابطه پس از عدم نتیجه‌گیری این تیم مقابل خیبر خرم‌آباد و ادامه حضور آن‌ها در منطقه حساس سقوط مشهدی‌ها که حالا خوشه‌طلایی را نماینده شهر خودشان می‌دانند باب گفت‌وگو با خداداد عزیزی را برای نشستن روی نیمکت این تیم باز کرده‌اند.

این در حالی است که 10 بازی تا پایان لیگ آزادگان باقی مانده و همچنان با امید به کسب بخشی از ۳۰ امتیاز ممکن، خوشه‌طلایی شانس بقا را برای خود متصور است.

خداداد عزیزی به مسئولین این‌ باشگاه و واسطه‌های مذاکره کننده که مسئولین هیئت فوتبال خراسان رضوی هستند اعلام کرده اگر شرایط مالی این تیم مساعد باشد توانایی نگه داشتن آن‌ها در لیگ دسته اول را دارد و البته قول داده در صورت تحقق خواسته‌هایش حتی در لیگ دسته دوم نیز این تیم را همراهی کند.

حالا مسئولین خوشه طلایی در صدد جفت و جور کردن منابع مالی برای جلب رضایت خداداد عزیزی هستند تا آخرین روزنه‌های امید برای بقا در لیگ دسته اول را با او تجربه کند.

دیدگاه‌ها