کد خبر : 2011205 | 10 فروردين 1403 ساعت 21:42 | 18K بازدید | 92 دیدگاه

کریمی: شاید باشگاه نخواهد با من تمدید کند؛

حرف‌های مهم کاپیتان سپاهان پیش از بازی با تراکتور

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان پس از دیدار تدارکاتی در ورزشگاه نقش جهان مقابل خبرنگاران ایستاد و به سوالات آنها پاسخ داد.

حرف‌های مهم کاپیتان سپاهان پیش از بازی با تراکتور

به گزارش "ورزش‌سه"، محمد کریمی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی 3 بر یک طلایی پوشان مقابل سپاهان ب در میکسدزون ورزشگاه نقش جهان مقابل خبرنگاران قرار گرفت و حرف‌هایش را اینطور آغاز کرد: بازی دوستانه با تیم ب خودمان داشتیم. با حضور هواداران بود و دوست داریم هواداران در تمرین هم باشند. بازی خیلی خوبی بود. نتیجه خیلی مهم نبود و بیشتر بحث آمادگی مطرح بود. هدف آماده سازی بود و آماده می‌شویم برای بازی با تراکتور.

کریمی درباره بازی با تراکتور که از همین حالا پرحاشیه بوده، بیان کرد: تراکتور تیم خوبی است و بازی کردن در تبریز در آن جو سخت است. ما تجربه این مسابقات را داریم و امیدوارم با سه امتیاز از زمین مسابقه خارج شویم.

از کاپیتان سپاهان درباره لیزر پراکنی در سال گذشته دو تیم در تبریز پرسیدند و اینکه احتمالا این ماجرا در بازی پیش رو هم تکرار خواهد شد. او در واکنش به این سوال گفت: بله. فکر می‌کنم امسال هم این لیزرها وجود داشته باشد. باید مدیر تیم پیگیری کنند تا به محض استفاده از لیزر تیم بیرون کشیده شود یا داور کارهای لازم را طبق قانون انجام بدهد.

از کریمی درباره دعوت نشدنش به اردوی تیم ملی پرسیدند و او ضمن ابراز بی‌اطلاعی از جزئیات حضور یا عدم حضورش اینطور پاسخ داد: من خودم خیلی اطلاعی ندارم که دعوت شدم یا نشدم. این را باید از کادر فنی تیم ملی پرسید. امیدوارم در اردوهای بعدی حضور داشته باشیم.

2005308

کاپیتان سپاهان که از لیگ هفدهم در اردوی طلایی پوشان اصفهانی حضور دارد، درباره پایان قرارداداش در انتهای این فصل نیز مورد سوال قرار گرفت و گفت: می‌دانم میلاد هم مثل من قرارداد ندارد. از بقیه اطلاعی ندارم. نمی‌دانم باشگاه چه راه‌حلی را می‌خواهد در پیش بگیرد. هم من و هم میلاد خیلی این باشگاه را دوست داریم. هم من و هم میلاد خیلی این باشگاه را دوست داریم و من به شخصه خیلی افتخار می‌کنم در این باشگاه حضور دارم سوای اینکه کاپیتان هم هستم و افتخار بسیار بزرگی برای من است از نظر من همه چیز اوکی است و بقیه به نظر باشگاه برمی‌گردد و باید دید نظر آنها چیست.

او سپس در واکنش به این سوال که آیا شرط خاصی برای تمدید قراردادش دارد یا نه بلافاصله اینطور پاسخ داد: چه شرطی؟!

خبرنگار سپس اینطور سوال پرسید که آیا دوست داری با سپاهان ادامه بدهی یا خیر که کریمی در واکنش این سوال گفت: همانطور که گفتم من به حضورم در باشگاه سپاهان افتخار می‌کنم ۶ سال در این باشگاه حضور داشته‌ام. شرایط برای خودم خیلی خوب بوده و به نظرم همه چیز برای تمدید قرارداد مهیا است مگر اینکه باشگاه دوست نداشته باشد یا بخواهد قطع همکاری کند که هنوز نظر آنها را نمی‌دانم.

کریمی سپس در واکنش به این سوال که مدیر برنامه‌هایش در مصاحبه‌ای گفته اگر قرار بر جدایی کریمی باشد او در یکی از دو تیم پایتخت‌نشین بازی خواهد کرد و اینکه در این‌صورت اولویت او در ایران بازی برای کدام تیم است گفت: بهتر است این موضوع را از خودشان بپرسید.

او سپس در مورد اینکه آیا مدیر برنامه دارد یا خیر اضافه کرد: بله دارم ولی رسمی نیست. 

کریمی سپس درباره حضور هواداران و اینکه آیا در تمرینات سپاهان نیز شاهد حضور آنها خواهیم بود یا خیر گفت: قطعاً همینطور است و آقای مورایس هم این موضوع را گفته است. در تمرین به روی هواداران باز است و حضور آنها انگیزه مضاعفی برای ما خواهد بود.

کاپیتان سپاهان در ادامه درباره حواشی ایجاد شده پیش از مصاف تراکتور و سپاهان و مصاحبه و کنایه‌های کرمانشاهی که یکی از مسئولان باشگاه تبریزی است بیان کرد: آقای کرمانشاهی خودشان داور هستند و به خوبی در جریان مسائل قرار دارند. به قانون‌های این شکلی مسلط هستند و طبیعی است که از تیم خودشان دفاع کنند. اما اینکه به حاشیه و کل کل می‌روند درست نیست چون این فضا به سکوها منتقل می‌شود و بازی را ملتهب‌تر می‌کند. این جلوه خوبی ندارد و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود چون باشگاه سپاهان و هوادارهای ما سعی دارند که همه چیز خوب پیش برود.

دیدگاه‌ها