کد خبر : 2011216 | 11 فروردين 1403 ساعت 06:11 | 18.9K بازدید | 6 دیدگاه

کلوب بروژ گزینه‌ای شاید برای فصل؛

فن نیستلروی دوباره به فوتبال برمی‌گردد

باشگاه کلوب بروژ در صدد این است تا فن نیستلروی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کند.

فن نیستلروی دوباره به فوتبال برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، رود فن نیستلروی چهره محبوب فوتبال هلند که سال گذشته به عنوان سرمربی آیندهوون فعالیت می‌کرد و در پایان فصل از این تیم جدا شد، به دنبال بازگشت به فوتبال است و باشگاه کلوب بروژ نسبت به عقد قرارداد با فن نیستلروی مشتاق است.
این موضوع با فن نیستلروی در میان گذاشته شده اما هنوز این مرد ۴۷ ساله هلندی نسبت به پیشنهاد نماینده بلژیک واکنشی نداشته است.

فن نیستلروی در پایان فصل گذشته تصمیمی ناگهان گرفته ولی خودش گفته بود که تصمیمش را پیش‌تر با خانواده خود و گاس هیدینک استاد خود مطرح کرده است. کلوب بروژ راهی مرحله بعدی مسابقات لیگ بلژیک شده است و با حضور فن نیستلروی می‌توانند به کسب عنوان قهرمانی امیدوار باشند. 

2000939

بازیکن سابق مادرید (10-2006) و بازیکن سابق مالاگا (12-2011) می‌گوید ترجیح می‌دهد در لیگی که قبلا بازی کرده کار کند چون با زبان آن به صورت کامل آشناست. فن نیستلروی همچنین در لیگ برتر (منچستریونایتد، 06-2001) و بوندس‌لیگا (هامبورگ، 11-2009) بازی کرده بود.

به نظر می‌رسد فن نیستلروی در صورت پذیرش پیشنهاد این تیم هم نمی‌خواهد به مدت طولانی در بلژیک بماند و اکنون قرار است تا پایان هفته به پیشنهاد این تیم واکنش نشان دهد.

دیدگاه‌ها