کد خبر : 2011242 | 11 فروردين 1403 ساعت 08:25 | 30.9K بازدید | 14 دیدگاه

دو بازی، دو پیروزی با خرید ایرانی؛

عارف غلامی وارد عملیات بحران شد

ولژ موستار در حضور مدافع ایرانی جدیدش به دومین پیروزی متوالی رسید.

عارف غلامی وارد عملیات بحران شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر بوسنی و هرزگوین، تیم فوتبال ولژ موستار که برای دومین مسابقه پیاپی عارف غلامی را به عنوان مدافع میانی در ترکیب اولیه داشت، از ساعت 22:30 جمعه شب (به وقت ایران) در استادیوم گرباویچا مقابل تیم رده یازدهمی ژلیزنیچار سارایوو قرار گرفت.

ولژ موستار بوسنی که در 6 مسابقه پیاپی نمایش ضعیف و ناامید کننده‌ای داشت و از کورس قهرمانی عقب افتاده بود، در آخرین بازی خود و نخستین حضور عارف غلامی موفق شد با این مدافع ایرانی از بحران خارج شود و برد ارزشمندی به دست بیاورد که شب گذشته نیز این اتفاق افتاد.

تیم فوتبال ولژ موستار که قبل از فیفا دی در اولین بازی با عارف غلامی به برتری دو بر صفر مقابل ایگمان کونیچ رسیده بود، در دومین مسابقه در حضور این مدافع ایرانی هم توانست سه امتیاز بگیرد و دوباره دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

یاران غلامی در دیدار خارج از خانه مقابل ژلیزنیچار سارایوو که تیم حریف در فاز هجومی بهتر از آنها کار کرد و حملات زیادی ترتیب داد، موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شدند تا 42 امتیازی شوند و جایگاه سوم جدول لیگ برتر بوسنی و هرزگوین را حفظ کنند.

عارف غلامی مثل دیدار مقابل ایگمان، در جدال برابر ژلیزنیچار سارایوو نیز حضور کامل در زمین داشت و دومین برد و دومین کلین‌شیت متوالی را در باشگاه جدیدش تجربه کرد.

دیدگاه‌ها