کد خبر : 2011248 | 11 فروردين 1403 ساعت 09:34 | 42.7K بازدید | 81 دیدگاه

زیدان کنار رفت: فقط دو گزینه برای بایرن مانده!

زین‌الدین زیدان، مربی سابق رئال مادرید، علاقه‌ای به مربیگری در بایرن مونیخ ندارد.

زیدان کنار رفت: فقط دو گزینه برای بایرن مانده!

به گزارش "ورزش سه"، زین‌الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید، به جایگزینی توماس توخل، سرمربی سابق بایرن مونیخ، علاقه‌ای ندارد.

فلورین پلتنبرگ، گزارشگر اسکای آلمان، مدعی شد زیدان تمایلی ندارد جایگزین توخل در بایرن شود و در عوض روبرتو دی‌زربی از برایتون و یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمانژ جزء اهداف اصلی آن‌ها هستند. ناگلزمان بین سال‌های 2021 تا 2023 هدایت باواریایی ها را بر عهده داشت.

این خبر چند ساعت پس از آن منتشر شد که ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، تایید کرد که در این باشگاه آلمانی می‌ماند تا از لیست گزینه‌های احتمالی بایرن مونیخ خارج شود.

2005391

تصمیم آلونسو برای ماندن در لورکوزن که اکنون صدرنشین بوندسلیگاست، موجی از اخبار را در سراسر جهان فوتبال ایجاد کرده است. هم بایرن و هم لیورپول او را هدف جدی خود می‌دانستند، اما تایید عدم جدایی او این دو باشگاه را مجبور می‌کند تا به فکر گزینه‌های دیگری باشند.

زیدان که بین سال‌های 18-2016 و 21-2019 هدایت رئال مادرید را برعهده داشت، 2 عنوان قهرمانی لالیگا و 3 قهرمانی چمپیونزلیگ را به دست آورده بود اما به نظر می‌رسد دوران دوری او از مربیگری همچنان ادامه دارد.

دیدگاه‌ها