کد خبر : 2011261 | 11 فروردين 1403 ساعت 10:59 | 49.2K بازدید | 16 دیدگاه

پاس تماشایی در اولین شکست جانشین فرهاد مجیدی؛

مهدی قایدی از خودی ضربه خورد!

اتحاد کلباء پس از 10 نفره شدن پیروزی ارزشمند مقابل عجمان را از دست داد.

مهدی قایدی از خودی ضربه خورد!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی قبل از اینکه در فیفا دی اخیر به اردوی تیم ملی ایران اضافه شود، در لیگ برتر امارات عملکرد فوق‌العاده‌ای در مسابقه حساس و دشوار اتحاد کلباء مقابل الجزیره داشت و در حالی که تیمش به تساوی دو بر دو رسید، یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد که دیشب هم دوباره با نمایشی درخشان به رقابت‌های باشگاهی بازگشت.

این ستاره ریزنقش فوتبال ایران که در فیفا دی اخیر یک بازی تعویضی و یک حضور ثابت در دو مسابقه رفت و برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل ترکمنستان داشت و یک پاس گل داد و یک گل دیدنی به ثمر رساند، دیشب هم در دیدار لیگ برتر امارات یک پاس گل برای اتحاد کلباء برابر عجمان داد که فایده‌ای نداشت.

مهدی قایدی در فصلی که برخلاف عملکرد باشگاهش توانسته از نظر آماری فوق‌العاده ظاهر شود و در 17 بازی لیگ برتر امارات (با احتساب مسابقه شب گذشته) 8 گل به ثمر رساند، 3 پاس گل بدهد و 3 پنالتی بگیرد، در تقابل با عجمان یک ارسال دیدنی داشت که در نهایت منجر به امتیاز برای تیمش نشد.

تیم اتحاد کلباء که در دو دیدار اخیرش و پس از قطع همکاری با فرهاد مجیدی کارش را بدون شکست دنبال کرده و یک پیروزی مقابل العین و یک تساوی برابر الجزیره داشت، بازهم به دنبال کسب امتیاز با درخشش مهدی قایدی در یک جدال حساس دیگر بود که این‌بار بخت با آنها یار نبود.

2005411

اتحاد کلباء در شرایطی شب گذشته در ورزشگاه اختصاصی خود بازی هفته هفدهم لیگ برتر امارات را مقابل عجمان برگزار کرد که هم‌امتیاز با حریفش بود ولی به‌خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به آنها در جایگاه یازدهم قرار داشت، اما با وجود پاس گل ارزشمند مهدی قایدی و برتری در نیمه اول، نتوانست در نیمه دوم صاحب امتیاز شود.

مهدی قایدی در شرایطی که بازی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد، در دقیقه 41 با ارسال دقیق و دیدنی از کرنر سمت چپ زمین موقعیت‌سازی کرد و سانتر او به محوطه 6 قدم و مقابل دروازه خالی عجمان را لئاندرو اسپاداسیو به تور دروازه زد تا برنده به رختکن بروند.

اما در نیمه دوم سرنوشت متفاوتی در انتظار قایدی و هم‌تیمی‌هایش بود و عبدالعزیز حمد که گل اول اتحاد کلباء را به ثمر رسانده بود، در دقایق 47 و 57 دو کارت زرد گرفت تا از زمین اخراج شود و پس از این اتفاق، عجمان از فرصت بهره ببرد و 3 گل به ثمر رساند.

عجمان با نمایش عالی و پوکر ولید آزارو، ستاره مراکشی خود موفق به کسب پیروزی 4 بر 2 مقابل اتحاد کلباء شد تا یاران قایدی با سه امتیاز کمتر نسبت به حریف‌شان به رده دوازدهم جدول لیگ برتر امارات سقوط کنند و یک پله تا منطقه خطر فاصله داشته باشند.

دیدگاه‌ها