کد خبر : 2011262 | 11 فروردين 1403 ساعت 11:00 | 28.4K بازدید | 9 دیدگاه

گری اونیل:

شایعه است، من گزینه منچستریونایتد نیستم

گری اونیل، سرمربی ولورهمپتون، تایید کرد شایعات حضورش در منچستریونایتد حقیقت ندارد.

شایعه است، من گزینه منچستریونایتد نیستم

به گزارش "ورزش سه"، گری اونیل، سرمربی ولورهمپتون، تایید کرد هیچ حقیقتی در مورد علاقه منچستریونایتد به او وجود ندارد اما از اینکه نامش به عنوان گزینه احتمالی مربیگری در یونایتد مطرح شده، خوشحال است.

رسانه‌های انگلیسی اخیرا مدعی شدند که باشگاه منچستریونایتد با حضور سر جیم رتکلیف به عنوان رئیس جدید در نظر دارد که در تابستان تغییراتی روی نیمکت داشته باشد و از این رو آن‌ها به گری اونیل علاقه دارند.

اونیل علی‌رغم اینکه در فاصله کمی تا شروع فصل جاری به عنوان سرمربی ولورهمپتون انتخاب شد اما این تیم را به رده نهم جدول لیگ برتر رسانده است.

این مربی 40 ساله در واکنش به گزارش‌ها درمورد علاقه یونایتد به خودش گفت: "نمی‌دانم از کجا آمده است. در بزرگ شدن، این یک افتخار است که به منچستر یونایتد لینک شده‌ام، حتی اگر حقیقت نداشته باشد. یونایتد یکی از بزرگترین باشگاه‌های فوتبال جهان است."

2005413

او درمورد کار با ولورهمپتون گفت: "من اینجا را دوست دارم. من یک سرمربی هستم، همیشه قرار است سرمربی باشم. واقعاً از دوران حضورم در وولوز لذت می‌برم. توسط تیم رسانه‌های باشگاه از این شایعات باخبر شدم."

اونیل دو روز قبل از شروع فصل 24-2023 هدایت وولوز را پس از خروج خولن لوپتگی بر عهده گرفت و علی‌رغم محدودیت‌های مالی، وولوز را در فاصله 6 امتیازی نسبت به یونایتد در رده ششم قرار داده است.

ولورهمپتون دومین تجربه مربیگری برای اونیل، هافبک سابق پورتسموث، میدلزبورو، وستهم و نوریچ سیتی است. او پس از 37 بازی در تابستان، هفته‌ها قبل از هدایت وولوز، از بورنموث اخراج شد.

دیدگاه‌ها