کد خبر : 2011270 | 11 فروردين 1403 ساعت 11:53 | 36.6K بازدید | 19 دیدگاه

محبی رکورد 18 ساله را شکست (عکس)

مهاجم ایرانی روستوف برای دومین‌بار در این فصل موفق به دبل شد.

محبی رکورد 18 ساله را شکست (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی شب گذشته نمایش خیره کننده‌ای در تقابل با تیم رده سومی دینامو مسکو در ورزشگاه وی‌تی‌بی آرنا داشت و توانست در جریان پیروزی چهار بر یک خارج از خانه روستوف، دو گل دیدنی به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد تا تیمش سه امتیاز مهم بگیرد.

مهاجم ایرانی روستوف که در دو مسابقه اخیر تیم ملی در فیفا دی در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان حضور داشت و یک گل به ثمر رساند و عملکرد خوبی بر جای گذاشت، در بازگشت به روسیه هم توانست دوباره به روند خوب خود ادامه بدهد و گلزنی کند.

محمد محبی قبل از فیفا دی در یک دیدار جام حذفی مقابل زسکا مسکو به میدان رفت، اما قبل از آن در لیگ برتر روسیه برابر تیم صدرنشین کراسنودار هم مثل دیشب دو گل به ثمر رساند و نقش مهمی در امتیازگیری تیمش داشت.

2005427

ملی پوش ایرانی روستوف در حالی برای دومین هفته پیاپی در لیگ برتر روسیه موفق شد دبل کند که از سال 2006 به بعد هیچ بازیکنی در این باشگاه نتوانسته بود چنین کاری انجام بدهد، اما محمد محبی رکوردی که 18 سال در اختیار ایسو کانیندا بود را شکست و در جدال با دینامو مسکو دو گل زد.

محبی که در فصل جاری لیگ برتر روسیه 20 بازی انجام داده و 6 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل داده، پس از پایان مسابقه با دینامو مسکو و برای دومین بازی پیاپی در این رقابت‌ها جایزه بهترین بازیکن زمین را هم دریافت کرد.

دیدگاه‌ها