کد خبر : 2011275 | 11 فروردين 1403 ساعت 12:33 | 15.6K بازدید | 10 دیدگاه

درخواست مالک ایرانی از هواداران اورتون: صبور باشید

فرهاد مشیری، مالک اورتون، از هواداران این باشگاه درخواست کرده تا زمان انتقال کامل سهام باشگاه صبور باشند.

درخواست مالک ایرانی از هواداران اورتون: صبور باشید

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مشیری، مالک باشگاه اورتون، از هواداران درخواست کرده برای فروش کامل سهام این باشگاه صبر کنند.

گروهی از هواداران این هفته به مشیری، گروه 777 پارتنرز به عنوان مالکان جدید باشگاه و همین‌طور لیگ برتر نامه نوشت و به دنبال پاسخ واضح درمورد شرایط باشگاه بود. آن‌ها خطر توقف مذاکرات در روند انتقال سهام باشگاه را احساس می‌کردند و از این طریق خواستار شفاف سازی شدند.

هواداران همچنین خواستار توضیح در مورد اینکه اگر معامله ادامه پیدا نکند، چه اتفاقی خواهد افتاد، شدند که مشیری و گروه 777 پاسخ دادند تا به آن‌ها اطمینان دهند مشکلی وجود ندارد.

2005433

مشیری که برای اولین‌بار در سال 2016 در اورتون سرمایه‌گذاری کرد، تایید کرد که او همچنان "اطمینان دارد" گروه 777 شرکای مناسبی برای کنترل این باشگاه لیگ برتری هستند. او گفت: "تامین منابع مالی کامل ورزشگاه جدید همچنان در اولویت است و می‌توانم با استفاده از تجربه شخصی‌ام به شما اطمینان دهم که گروه 777 درخواستی که تا به امروز از آن‌ها داشته‌ایم را برآورده کرده‌اند. کاملاً متوجه ناراحتی هواداران هستم چون فرآیند تأیید لیگ برتر بیش از آنچه در ابتدا انتظار می‌رفت، طول کشیده است.

ما باید به روند لیگ برتر احترام بگذاریم و امیدوار باشیم که این چیزی است که باید برای مدتی بیشتر با آن زندگی کنیم. به تمام نهادهای نظارتی خود کاملاً احترام می‌گذاریم، با آن‌ها همکاری نزدیک و سازنده‌ای داریم و لطفاً تا زمانی که هنوز اینجا هستیم، با ما همراه باشید. همچنین می‌توانم به شما اطمینان دهم که به محض اینکه چیزی قطعی برای گفتن وجود داشته باشد، بلافاصله آن را با شما در میان می‌گذاریم."

دیدگاه‌ها