کد خبر : 2011288 | 11 فروردين 1403 ساعت 13:21 | 35.7K بازدید | 95 دیدگاه

ژابی آلونسو بایرن و لیورپول را برای رئال پیچاند!

ژابی آلونسو به دلیل رویای مربیگری در رئال مادرید، پیشنهاد بایرن مونیخ و لیورپول را نپذیرفت.

ژابی آلونسو بایرن و لیورپول را برای رئال پیچاند!

به گزارش "ورزش سه"، روشی که ژابی آلونسو به‌عنوان یک فوتبالیست، یعنی اینکه تقریباً شبیه یک معمار بود، در دومین زندگی فوتبالی خود به عنوان مربی، از آن استفاده خواهد کرد. آرزوی او مربیگری رئال مادرید است و می‌داند که برنامه‌ای برای انجام این کار وجود دارد.

حداکثر در سال 2026 این اتفاق می‌تواند نهایی شود. دقیقا زمانی که کارلو آنچلوتی قرارداد فعلی خود با رئال مادرید را به پایان برساند، ژابی می‌تواند لورکوزن را ترک کند. از این رو، او روز گذشته تایید کرد که به جای بایرن مونیخ و لیورپول‌، انتخاب او برای فصل بعدی لورکوزن است.

دو باشگاه نام‌برده منتظر ژابی بودند اما او نمی‌خواهد درهای خود به سمت مادرید را ببندد. اگر او قرارداد با بایرن با لیورپول را می‌پذیرفت، این همکاری مانع از تحقق رویای او می‌شد.

از سوی دیگر، بایرلورکوزن و ملی پوش سابق اسپانیا چنان رابطه خوبی دارند که تمدید قرارداد تا سال 2026 دقیقا با هدف جلوگیری از شایعات انجام شد. این باشگاه مطمئنا از این مربی نهایت قدردانی را خواهد داشت چراکه از تیم مدعی سقوط به بوندس‌لیگا 2، تیم مدعی قهرمانی ساخته است. در آن زمان، تجربه حرفه‌ای او محدود به لیگ دسته دوم اسپانیا و کار با تیم دوم رئال سوسیه‌داد بود.

2005445

در واقع لورکوزن و ژابی هر کدام از این همکاری به یک سود بزرگ رسیدند و همین موجب شده که جدایی برای آن‌ها سخت‌تر شود. به همین دلیل او احساس نمی‌کند که ادامه کار در لورکوزن اتلاف وقت است. او دیروز گفت: "من هنوز یک مربی جوان هستم، اما فکر می‌کنم این بهترین تصمیم برای آینده‌ام است."

حرفی نیست. در واقع، او تنها 117 بازی را در فوتبال حرفه‌ای مربیگری‌ کرده (75 بازی در لورکوزن و 42 بازی در رئال سوسیداد B). انگیزه او حفظ درخشش لورکوزن است و به عنوان یک فرد با استراتژی با صبر آن را ادامه می‌دهد.

حتی خود یورگن کلوپ، مربی‌ای که در پایان فصل لیورپول را ترک می‌کند، دیروز وقتی با سوالی در مورد تصمیم ژابی آلونسو مواجه شد، گفت: "من هم مانند ژابی عمل کردم و پشیمان نشدم."

دیدگاه‌ها