کد خبر : 2011289 | 11 فروردين 1403 ساعت 13:27 | 6.2K بازدید | 9 دیدگاه

او دنبال پایان خوب در اصفهان است

سکوت ربیعی درباره مقصد بعدی: فعلا ذوب‌آهن!

سرمربی ذوب‌آهن در واکنش به پرسشی که درباره مقصد بعدی‌اش در فوتبال، اعلام کرد هدفی جز پایان خوب در باشگاه اصفهانی ندارد.

سکوت ربیعی درباره مقصد بعدی: فعلا ذوب‌آهن!

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن اصفهان که در نیم فصل اول عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و توانست رتبه پنجم را از آن خود کند، در نیم فصل دوم اتفاقات عجیب و غریبی را پشت سر گذاشته و همین مساله سبب شده از نظر نتیجه‌گیری هم دچار افت شود.

محمد ربیعی که در نیم فصل اول سبحان خاقانی و آرش قادری را به دلیل مصدومیت شدید از دست داده بود، در هفته‌های ابتدایی نیم فصل دوم با پارگی رباط صلیبی نادر محمدی و پوریا آریاکیا مواجه شد تا دو ستاره دیگر تیمش را هم تا پایان فصل در اختیار نداشته باشد. از طرف دیگر سرباز شدن چند بازیکن کلیدی ذوب‌آهن از جمله حبیب فرعباسی هم مزید بر علت شد تا ذوب‌آهن با کمبود بازیکن شدید مسابقات را ادامه بدهد.

در چنین شرایطی ذوبی‌ها هنوز هیچ بردی را در نیم فصل دوم کسب نکردند، اما ربیعی امیدوار است تا بتواند این تیم را در شرایط مطلوب قرار بدهد.

1971368

موضوع مهم درباره ربیعی آینده او در ذوب‌آهن است؛ این سرمربی که در نیم فصل با پیشنهاد فولاد روبه‌رو شد و با مخالفت باشگاه خود نتوانست به خوزستان کوچ کند، قراردادش در پایان فصل به پایان می‌رسد و این در حالی است که به واسطه عملکرد خوب در ذوب‌آهن هواداران اصفهانی علاقه‌ای به جدایی او ندارند.

با این حال مسئله آینده کاری ربیعی، روز گذشته در حین مصاحبه خبرنگاران با سرمربی ذوب‌آهن مورد پرسش از او قرار گرفت.

ربیعی در پاسخ به این پرسش که «با توجه به عملکرد خوبی که در چند سال گذشته داشته و پیشنهادهایی که دریافت کرده، چه افقی را در سال 1403 برای خودش ترسیم کرده»، اینطور توضیح داد: «امیدوارم بتوانم اتفاق خوبی را در سال 1403 برای خودم رقم بزنم. فعلا دوست دارم مسئولیتی که در قبال ذوب‌آهن دارم را در باقی‌مانده این فصل درست انجام بدهم. بعد از آن باید تصمیم درست بگیرم.»

1966976

او افزود: «تیم پارسال من (مس رفسنجان) پنجم شده، نیم فصل امسال هم با ذوب‌آهن پنجم شدیم و دوست دارم بازهم ارتقا داشته باشم. الان که نتایج تیم ذوب‌آهن خوب نبوده، باید دست به دست هم بدهیم و فضای خوبی را ایجاد کنیم. چون از نتایج اخیر واقعا ناراحت هستم.»

با این تفاسیر مشخصا ربیعی تمام تمرکز خود را روی 10 بازی باقی‌مانده در لیگ برتر با ذوب‌آهن گذاشته است؛ او قطعا در پایان فصل با پیشنهادهایی از تیم‌های دیگر لیگ برتر مواجه می‌شود، اما فعلا دوست ندارد به موضوعی جز موفقیت با گاندوها فکر کند و تمرکز خود را روی این مسئله گذاشته است.

دیدگاه‌ها