کد خبر : 2011293 | 11 فروردين 1403 ساعت 13:52 | 45.2K بازدید | 82 دیدگاه

پیغام بایرن به رئال: سر کیسه را شل کنید

رئال مادرید و بایرن مونیخ تنها روی رقم انتقال آلفونسو دیویس با یکدیگر توافق نکرده‌اند و همه مراحل انتقال این بازیکن کانادایی تکمیل شده است.

پیغام بایرن به رئال: سر کیسه را شل کنید

به گزارش "ورزش سه"، کار آلفونس دیویس تمام نشده اما آماده است. یک خرید کهکشانی دیگر برای پیوستن به رئال مادرید آماده می‌شود. طبق گزارش آاس، توافق با این بازیکن عملا تمام شده است. برخی "جزئیات" کوچک باقی مانده که باید نهایی شوند، اما هر دو طرف در حال حاضر هیچ مشکلی با یکدیگر ندارند.

بنابراین راه حل ساده است: تنها چیزی که دیویس را از برنابئو جدا می‌کند این است که رئال مادرید و بایرن روی قیمت نهایی به توافق برسند. البته این کار آسانی نخواهد بود، چون پیشنهادات فاصله زیادی با یکدیگر دارند: رئال حدود 25 میلیون یورو را در نظر دارد که احتمالا با پاداش‌ها به 30 میلیون یورو برسد اما از سوی مونیخ تایید شده که آن‌ها 50 میلیون یورو می‌خواهند.

2005450

اگر همین موضوع برطرف شود، مدافع چپ جدید رئال مادرید معرفی می‌شود. نکته اینجاست که به دلایل زیادی باشگاه‌ها محکوم به درک یکدیگر هستند. مهم‌ترین چیز بدون شک این است که دیویس می‌خواهد برای رئال مادرید بازی کند. او تصمیم خود را گرفته و این بسیار واضح است.

او در 23 سالگی و با برگزاری جام جهانی 2026 در کشورش (علاوه بر ایالات متحده آمریکا و مکزیک)، آگاه است که 5 سال طلایی دوران ورزشی خود را پیش رو دارد و دانستن اینکه او می‌تواند آن را در چامارتین تجربه کند به او هیجان زیادی می‌‌دهد.

بایرن تسلیم نمی‌شود، آن‌ها اصرار دارند که دیویس تمدید کند، اما به آنچه فوتبالیست می‌خواهد توجه زیادی ندارند: دیویس شرط ادامه دستمزد 20 میلیون یورویی ناخالص در هر فصل را گذاشته است که واقعا پول زیادی است. مهم‌تر از همه، این است که بایرن مونیخ نمی‌خواهد بیشتر از 14 میلیون یورو بدهد و توافق تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد.

2005451

دیدگاه‌ها