کد خبر : 2011300 | 11 فروردين 1403 ساعت 14:31 | 10.3K بازدید | 36 دیدگاه

واکنش تن‌هاخ به شایعات اخراج: اهمیتی نمی‌دهم!

اریک تن‌هاخ می‌گوید به شایعات اخراج و اخبار مربوط به گزینه‌های مربی‌گری منچستر یونایتد اهمیتی نمی‌دهد.

واکنش تن‌هاخ به شایعات اخراج: اهمیتی نمی‌دهم!

به گزارش "ورزش سه"، با ورود سر جیم راتکلیف به منچستر یونایتد و خرید بخشی از سهام این باشگاه توسط او و گروهش، اخبار تغییرات اساسی در منچستر یونایتد به‌شدت افزایش یافته است.

با توجه به اینکه راتکلیف با خرید منچستر یونایتد کنترل بخش‌های فوتبالی باشگاه را برعهده گرفته است، او می‌تواند بر روی خرید و فروش بازیکنان و انتخاب سرمربی باشگاه نظارت کامل داشته باشد.

در هفته‌های اخیر اخبار زیادی مربوط به آینده اریک تن‌هاخ در الدترافورد منتشر شده است. برخی رسانه‌های انگلیسی خبر داده‌اند که رویای راتکلیف دیدن زین‌الدین زیدان بر روی نیمکت شیاطین سرخ است و برخی دیگر نیز مدعی شده‌اند که مالکان جدید یونایتد می‌خواهند گرت ساوتگیت را به‌عنوان جانشین تن‌هاخ انتخاب کنند. فضایی که فعلا در رسانه‌ها حاکم است، این است که جایگاه تن‌هاخ بر روی نیمکت یونایتد متزلزل‌تر از همیشه است.

2005467

به دنبال همین اخبار تن‌هاخ در مصاحبه‌ای اعلام کرد که به شایعات منتشر شده در مورد آینده‌اش اهمیتی نمی‌دهد. او در این مورد گفت: «من در آژاکس هم بوده‌ام و در آنجا هم شرایط مشابهی را تجربه کردم. وقتی در یک تیم فوتبال سطح بالا کار می‌کنید به این چیزها عادت می‌کنید و برای‌تان عادی می‌شود.

بازیکنان و من به این اخبار اهمیتی نمی‌دهیم. ما همگی در یک قایق قرار داریم و می‌دانیم که باید عملکرد خوبی داشته باشیم و نتایج مثبتی بگیریم. با پیروزی و گرفتن بیشتر امتیازات ممکن فضا تغییر می‌کند. من این را دفعات زیادی تجربه کرده‌ام و می‌دانم که برای تغییر فضا و جو چه کاری انجام دهم. بازیکنان هم این را می‌دانند و تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند.»

دیدگاه‌ها