کد خبر : 2011304 | 11 فروردين 1403 ساعت 14:47 | 14.7K بازدید | 13 دیدگاه

توصیه جالب روانشناس به دوناروما: مرد باش!

نیکولتا روماناتزی، روانشناس جان‌لوئیجی دوناروما، توضیح داده است که چگونه این دروازه‌بان را برای بازی مقابل هواداران میلان آماده کرده است.

توصیه جالب روانشناس به دوناروما: مرد باش!

به گزارش "ورزش سه"، دوناروما پس از جدایی از میلان دو بار در لباس تیم ملی ایتالیا در سن‌سیرو بازی کرد و هواداران میلان هر دو بار او را هو کردند.

دوناروما همچنین در ماه نوامبر سال ۲۰۲۳ هم در چارچوب دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در لباس پاری سن ژرمن به سن‌سیرو برگشت. بازی‌ای که هواداران میلان با هو و سوت از او استقبال کردند و درنهایت هم با برتری روسونری به پایان رسید.

میلانی‌ها هنوز دروازه‌بان سابق‌شان را بابت تمدید نکردن قراردادش و انتقال آزاد به پاری سن ژرمن در سال ۲۰۲۱ نبخشیده‌اند. در همین حال روانشناس این دروازه‌بان توضیح داده که چگونه او را برای قرار گرفتن در مقابل هواداران میلان آماده کرده است.

2005472

روماناتزی گفت: «او پیوند محکمی با میلان و هوادرانش دارد و می‌دانستم که واکنش کسانی که شش سال طرفدار او بودند، به او آسیب می‌رساند.

من سعی کردم به جی‌جیو بفهمانم که هر چه هواداران بیشتر از او عصبانی باشند، عشق زیاد آنان در گذشته را نشان می‌دهد. این واکنش کسانی بود که احساس می‌کردند به آنها خیانت شده است.

من به او گفتم که مسئولیتش را بپذیرد و از واکنش آنها استقبال کند. این به کلی درک او را از آن موقعیت تغییر داد. چیزی که من همیشه به مردان می‌گویم این است که جنبه زنانه و لطافت خود را رها کنند تا خلاق‌تر، مقاوم‌تر و انعطاف‌پذیرتر باشند و پیش‌بینی کنند که حریف چه خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها