کد خبر : 2011306 | 11 فروردين 1403 ساعت 15:03 | 161.1K بازدید | 167 دیدگاه

مسی جانشینانش را معرفی کرد: اثری از بلینگام نیست!

لیونل مسی در پیش‌بینی مدعیان توپ طلا در سال‌های آینده، جود بلینگام را نادیده گرفت.

مسی جانشینانش را معرفی کرد: اثری از بلینگام نیست!

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در مصاحبه جدیدی گروهی از بازیکنان را نام برد که معتقد است می‌توانند در سال‌های آینده جایزه توپ طلا را به دست بیاورند.

این ستاره آرژانتینی رکورددار جایزه توپ طلاست و در سال ۲۰۲۳ هم موفق شد بالاتر از کیلیان امباپه و ارلینگ هالند، دو تن از بهترین بازیکنان جوان این روزها، توپ طلای هشتمش را به‌دست بیاورد.

علی‌رغم ناکامی امباپه و هالند در بردن توپ طلای ۲۰۲۳، مسی معتقد است که آنها در سال‌های آینده بالاتر از دیگر بازیکنان می‌توانند این جایزه را نصیب خود کنند.

2003091

او گفت: «به‌نظرم در سال‌های آینده امباپه و هالند شانس زیادی برای توپ طلا خواهند داشت. فکر می‌کنم رقابت بسیار زیبایی بین آنها و بازیکنانی مانند وینیسیوس و دیگر بازیکنان جوان به وجود خواهد آمد.

همچنین فکر می‌کنم که لامینه یامال که خیلی جوان است و اکنون برای بارسلونا بازی می‌کند و بازی‌های درخشانی را به نمایش می‌گذارد هم نقش برجسته‌ای ایفا خواهد کرد و در آینده برای کسب توپ طلا خواهد جنگید.

مطمئناً دیگر بازیکنان هم برای آن رقابت خواهند کرد، بازیکنان جدیدی که ما هنوز آنها را نمی‌شناسیم و به‌زودی ظهور خواهند کرد. همیشه این بازیکنان حضور دارند و من فکر می‌کنم در آینده شاهد رقابت‌های جذاب و زیبایی خواهیم بود.»

علی‌رغم نام بردن از چند ستاره حال حاضر فوتبال جهان، مسی نامی از جود بلینگام به زبان نیاورد. ستاره انگلیسی رئال تاکنون در ۳۱ بازی این فصل ۲۰ گل و ۹ پاس گل ثبت کرده و علاوه‌بر صدرنشینی در لالیگا، به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم رسیده است و شانس خوبی هم برای قهرمانی با تیم ملی انگلیس در یورو ۲۰۲۴ دارد.

2004720

دیدگاه‌ها