کد خبر : 2011309 | 11 فروردين 1403 ساعت 15:28 | 115.3K بازدید | 95 دیدگاه

سورپرایز کارلتو برای سیتی: شاید این ستاره را بازی بدهم!

کارلو آنچلوتی می‌گوید ممکن است ادر میلیتائو مقابل منچستر سیتی به میدان برود!

سورپرایز کارلتو برای سیتی: شاید این ستاره را بازی بدهم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فرداشب در دیدار مهمی از هفته سی‌ام لالیگا میزبان اتلتیک بیلبائو خواهد بود. سفیدپوشان مادریدی با فاصله ۸ امتیازی از بارسلونا در صدر جدول قرار دارند و می‌خواهند با شکست تیم ارنستو والورده جای پای‌شان در رتبه اول را محکم‌تر کنند. کارلو آنچلوتی با شرکت در نشست خبری این دیدار، در مورد برخی مسائل از جمله وضعیت بازیکنان تیمش، حواشی پیرامون وینیسیوس و بازگشت بازیکنان مصدوم به تیم صحبت کرد.

مشکیمیلیتائو در تمرین؟
ادر برگشته. او در چند تمرین حضور داشته و آمادگی خوبی از خودش به نمایش گذاشته است. کم‌کم او برای حضور در ترکیب آماده می‌شود. احتمالا در بازی فردا دقایقی بازی کند.

مشکیمیلیتائو مقابل سیتی؟
نمی‌دانم. او به زمان نیاز دارد که به سطح بالایی برسد و اینکه چقدر زمان بخواهد همچنان مشخص نیست. اگر آماده باشد بازی می‌کند و اگر نه، شوامنی یا ناچو بازی می‌کنند. گزینه زیادی نداریم. در مورد بازی کردن ادر مقابل سیتی فقط می‌توانم بگویم شاید بله، شاید نه.

2005474

مشکیتمدید کروس و جدایی مودریچ؟
هیچ چیز مشخص نیست. من این موارد را نمی‌دانم و اصلا بعید می‌دانم کسی دقیقاً بداند که چه می‌شود. هر دو بازیکنان خوبی هستند و آماده بازی در ترکیب هستند. در حال حاضر آنها به بازی‌های آینده فکر می‌کنند، نه آینده‌شان در رئال.

مشکیممکن است مودریچ برود؟
همانطور که گفتم کسی نمی‌داند. هیچکس به اینکه در تابستان چه خواهد شد فکر نمی‌کند. فعلا بر روی ادامه فصل تمرکز کرده‌ایم و در پایان این فصل در مورد باقی مسائل صحبت خواهیم کرد.

مشکیداشتن فقط دو مدافع در این فصل؟
شرایط بسیار عجیبی بود. ولی رودیگر فصل فوق‌العاده‌ای را سپری کرد. ناچو هم همینطور. آنها اشتباهاتی هم داشتند اما توانستیم خوب مدیریت و کنترل کنیم.

مشکیوضعیت لونین؟
دروازه‌بانی عالی با ذهنیت فوق‌العاده‌. او پیشرفت زیادی کرده و کیفیت بسیار بالایی دارد.

2005475

مشکیگریه کردن وینیسیوس در کنفرانس خبری؟
این موضوع بسیار مهمی است و باید آن را به‌شدت جدی بگیریم. وینیسیوس شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد و نباید به سادگی از این چیزها بگذریم.

مشکیحمله برخی بازیکنان به وینیسیوس در فضای مجازی؟
نمی‌خواهم در مورد آنها صحبت کنم چون با این کار به آنها اهمیت داده‌ام.

مشکیوضعیت کاماوینگا؟
او مصدومیتی جزئی داشت اما الان خوب است و با تیم تمرین می‌کند. درباره حضور داشتنش در ترکیب ابتدایی هم تا فردا تصمیم می‌گیریم.

دیدگاه‌ها