کد خبر : 2011313 | 11 فروردين 1403 ساعت 16:30 | 5.9K بازدید | 10 دیدگاه

ایران بدون باخت و بدون گل خورده قهرمان شد

فتح آسیا و اقیانوسیه توسط دختران آیس هاکی

تیم ملی دختران ایران موفق شد به عنوان قهرمانی مسابقات هاکی روی یخ قهرمانی آسیا و اقیانوسیه دست پیدا کند.

فتح آسیا و اقیانوسیه توسط دختران آیس هاکی

به گزارش "ورزش سه"، دختران هاکی روی یخ ایران امروز از ساعت ۱۴ به وقت تهران در پیست یخ بیشکک قرقیزستان در آخرین دیدار خود در مسابقات هاکی روی یخ قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به مصاف تیم فیلیپین رفتند و موفق به پیروزی ۴ بر صفر مقابل این تیم قدرتمند شدند تا با این پیروزی بزرگ به مدال طلا و عنوان تاریخی قهرمانی این مسابقات دست پیدا کنند.

دختران آیس هاکی ایران که نایب قهرمانی دوره پیش را در اختیار داشتند در این دوره برای تبدیل مدال نقره با طلای آسیایی، راهی این مسابقات شدند و توانستند بعد از شکست دادن امارات، قرقیزستان و هند به فینال مسابقات راه یابند و با پیروزی بر فیلیپین، قهرمانی بدون شکست‌شان را در بیشکک قرقیزستان جشن بگیرند.

سفید پوشان ایران در تایم اول فینال با یک گل برتری خود را به  فیلیپینی دیکته کردند. در تایم دوم دختران ایرانی ۳ بار دیگر دروازه حریف را گشودند و با ثبت نتیجه ۴ بر صفر راهی رختکن شدند.

2005487

دختران ایران زمین اگر چه بر خلاف بازی‌های دیگر نتوانستند در تایم سوم گلزنی کنند اما به خوبی بازی را مدیریت کردند تا بتوانند ضمن حفظ برتری، رکورد قابل توجه قهرمانی بدون شکست و بدون گل خورده را بر جای بگذارند و با ثبت نتیجه نهایی ۴ بر صفر سرود قهرمانی سر دهند.

بدین ترتیب تیم ملی هاکی روی یخ بانوان که مدت زیادی از تشکیل آن نمی‌گذرد، موفق شد نایب قهرمانی دوره قبلی خود را در این دوره به قهرمانی در مسابقات آسیا-اقیانوسیه تبدیل کند.

دیدگاه‌ها