کد خبر : 2011314 | 11 فروردين 1403 ساعت 16:36 | 13.6K بازدید | 21 دیدگاه

رویکرد عجیب مارسی برای مهار امباپه: برنامه‌ای نداریم!

ژان لوئیس گاست، سرمربی مارسی، می‌گوید هیچ ایده‌ای برای مهار کیلیان امباپه ندارد.

رویکرد عجیب مارسی برای مهار امباپه: برنامه‌ای نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، رویارویی با پاری سن ژرمن و کیلیان امباپه همیشه چالشی سخت برای تیم‌های فرانسوی بوده است، اما برای مارسی با مصدومان فراوان، این بازی قرار است چندین برابر دشوارتر باشد.

مارسی فرداشب میزبان پاری سن ژرمن است و ۹ بازیکن مصدوم دارد که نمی‌توانند مقابل تیم لوئیز انریکه بازی کنند. تعطیلات ملی مارسی را در بحران عجیبی فرو برد و چند بازیکن مهم آنها در این مدت دچار مصدومیت شده‌اند.
جاناتان کلاوس، بامو میته، پاپ گیه، اسماعیلا سار و اولیس گارسیا از مهم‌ترین بازیکنانی هستند که به درمانگاه پر از مصدوم مارسی اضافه شده‌اند. مارسی امیدوار است تا پیش از بازی فردا حداقل یکی از بین لئوناردو بالردی و ساموئل گیگو بتوانند بهبود یابند زیرا بدون آنها تیم فقط دو مدافع خواهد داشت.

2005489

یان لوئیز گاست که از مشکلات تیمش به خوبی آگاه است امیدوار است بتواند با ترکیب نصفه و نیمه تیمش در مقابل ستاره‌های پاری سن ژرمن از جمله کیلیان امباپه مقاومت کند. این مربی در مصاحبه‌ای در مورد اینکه چگونه می‌خواهد فوق ستاره فرانسوی خط حمله پی‌اس‌جی را مهار کند گفت: «برنامه خاصی برای مقابله با امباپه نداریم. نمی‌دانم که قرار است کجا بازی کند. وسط؟ چپ؟ نمی‌دانم. زمانش که برسد و ترکیب مشخص شود خودمان را وفق خواهیم داد. امیدوارم بتوانیم به هر نحوی که شده او را مهار کنیم.»

او در ادامه نظرش را در مورد برنامه‌های لوئیز انریکه برای بازی فردا گفت: «فهمیدن نظر سرمربی حریف و تلاش برای درک اینکه او می‌خواهد چه کاری انجام دهد بسیار سخت و غیرممکن است. او مربی فوق‌العاده‌ای است و می‌خواهیم ببینیم چه ترکیبی خواهد داشت تا بتوانیم با او مقابله کنیم.»

دیدگاه‌ها