کد خبر : 2011324 | 11 فروردين 1403 ساعت 18:57 | 32.9K بازدید | 61 دیدگاه

جو کول:

تصمیم ژابی برای ماندن در لورکوزن وحشتناک است!

جو کول می‌گوید تصمیم ژابی آلونسو برای رد پیشنهادهای لیورپول و بایرن مونیخ و ماندن در بایر لورکوزن «تصمیم وحشتناکی» است.

تصمیم ژابی برای ماندن در لورکوزن وحشتناک است!

به گزارش "ورزش سه"، ژابی آلونسو پس از اینکه بایر لورکوزن را در آستانه قهرمانی بوندسلیگا قرار داده، توجه تیم‌های بزرگ را به خود جلب کرده است.

بایرن مونیخ و لیورپول به دلیل اینکه توماس توخل و یورگن کلوپ را در فصل آینده بر روی نیمکت تیم‌هایشان نخواهند داشت، از چند هفته پیش به دنبال انتخاب سرمربی جدید هستند.

گزینه موردعلاقه هر دو باشگاه ژابی آلونسو بود و آنها برای به خدمت گرفتن این مربی تلاش‌هایی هم انجام دادند اما او دیروز در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که قصد دارد حداقل یک فصل دیگر هم در لورکوزن بماند.

جو کول، ستاره سابق تیم‌های چلسی و لیورپول، با این تصمیم مخالف است. او که در هفته‌های گذشته معتقد بود جانشینی یورگن کلوپ گام درستی برای ژابی آلونسو است، می‌گوید: «من فکر می‌کنم این یک تصمیم وحشتناک است. از آنجایی که اعتبار مربیان همواره و به سرعت بالا و پایین می‌رود، او باید خیلی زود و همین تابستان امسال به تیم دیگری می‌رفت. در اینکه آلونسو مربی بزرگی است و فقط یک جوان در حال کسب تجربه نیست، هیچ شکی ندارم اما فصل آینده ممکن است کاملا متفاوت باشد.

2005506

نگه داشتن این تیم در کنار هم به اندازه کافی سخت خواهد بود زیرا آنها بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارند و همه غول‌های اروپا به سراغ آنها خواهند آمد. در سمت دیگر هر تیم بزرگ با مربی بزرگی ممکن است دچار بحران شود که باعث می‌شود سرنوشت او را به‌طور کامل تغییر دهد.»

دیدگاه‌ها