کد خبر : 2011327 | 11 فروردين 1403 ساعت 19:43 | 13K بازدید | 10 دیدگاه

نیمه پراتفاق بازی چلسی: پنالتی، دو اخراج و گل! (عکس)

چلسی در دقایق پایانی نیمه اول بازی با برنلی، پس از به‌دست آوردن ضربه پنالتی و اخراج ستاره حریف، به گل اول رسید.

نیمه پراتفاق بازی چلسی: پنالتی، دو اخراج و گل! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در دیداری از هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان برنلی است. آبی‌ها برای به‌دست آوردن سهمیه‌ای اروپایی تلاش می‌کنند و در سمت دیگر شاگردان وینسنت کمپانی در حال مبارزه برای بقا هستند.

هر دو تیم با رویکردی هجومی بازی را آغاز کردند و با بی‌دقتی بازیکنان چلسی، برنلی بارها فرصت پیدا کرد تا دروازه میزبان را باز کند اما هر بار جورجه پتروویچ، دروازه‌بان چلسی، مانع این اتفاق شد.

درنهایت در دقایق پایانی نیمه اول بازیکنان چلسی کمی خودشان را پیدا کردند و حملات‌شان را افزایش دادند. در دقیقه ۴۰ بازی میخایلو مودریک در محوطه جریمه صاحب توپ شد که لورنزو اسینون، مدافع راست برنلی، او را سرنگون کرد. داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد و با دادن کارت زرد دوم، ستاره برنلی را از زمین اخراج کرد. او سپس برای تایید تصمیمش با کمک داور ویدئویی هم مشورت کرد و پس از اینکه بررسی‌ها کامل شد به سراغ وینسنت کمپانی که بعد از پنالتی بارها و به اشکال تندی در کنار زمین اعتراضش را نشان داده بود، رفت و او را هم با یک کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج کرد.

کمپانی بعد از اخراج هم که اعتراضش را ادامه داد و قصد نداشت به این راحتی‌ها از زمین خارج شود اما درنهایت پس از جر و بحث کوچکی با داور چهارم زمین را ترک کرد. 

2005511
2005512

حالا نوبت هنرنمایی کول پالمر بود. ستاره جوان چلسی در این فصل پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه چیپ فوق‌العاده دروازه‌بان را فریب داد و چلسی را با پیروزی به رختکن فرستاد. 
‌پالمر با این گل به جوان‌ترین بازیکن تاریخ چلسی تبدیل شد که توانسته است در یک فصل ۲۰ گل و پاس گل ثبت کند.

دیدگاه‌ها