کد خبر : 2011333 | 11 فروردين 1403 ساعت 20:17 | 22.4K بازدید | 34 دیدگاه

گلزنی سلمانی، پیام‌آور قهرمانی برای استقلال

گلزنی جعفر سلمانی یادآور لیگ بیست و یکم و قهرمانی استقلال با گل‌های حساس این بازیکن است.

گلزنی سلمانی، پیام‌آور قهرمانی برای استقلال

به گزارش "ورزش سه"، استقلال امروز نخستین بازی خود در سال ۱۴۰۳ را انجام داد. جایی که آبی پوشان طی یک بازی دوستانه به مصاف پیکان رفتند که شاگردان نکونام موفق شدند به لطف تک گل جعفر سلمانی به پیروزی دست پیدا کنند.

پس از دیدار برابر هوادار و تا به امروز، استقلالی‌ها تنها مشغول انجام تمرینات بودند و برگزاری دیدارهای تیم ملی در فیفا دی نیز سبب شده بود تا نکونام زمان برگزاری نخستین بازی دوستانه تیمش در سال جدید را به پس از بازگشت ملی پوشان موکول کند که این اتفاق امروز رخ داد و او برابر تیم رضا عنایتی به میدان رفت.

استقلال در این دیدار با گلی که سلمانی در دقایق پایانی به ثمر رساند، موفق شد به پیروزی دست پیدا کند. بازیکنی که در این فصل کمتر به میدان رفته و عمدتاً نیمکت نشین ابوالفضل جلالی بوده است. با این حال او در تقابل مقابل پیکان توانست یک گل روحیه بخش را به ثمر برساند تا احتمالاً در ادامه فصل و به واسطه همین گل، مدت زمان بیشتری برای تیمش به میدان برود.

2005521

هواداران استقلال خاطرات خوبی از گل‌های سلمانی دارند. این بازیکن در ابتدای لیگ بیست و یکم و با نظر فرهاد مجیدی به استقلال پیوست و در آن فصل که آبی‌ها بدون شکست عنوان قهرمانی را از آن خود کردند، سلمانی توانست چند گل مهم از جمله گل‌های سه امتیازی مقابل هوادار و سپاهان را به ثمر برساند که تاثیر بسیار زیادی در کسب عنوان قهرمانی تیمش داشت.

حالا استقلالی‌ها امیدوارند که این گل سلمانی هرچند که در یک بازی دوستانه به ثمر رسیده اما پیام آور اتفاقات خوش برای تیم محبوبشان باشد. جایی که استقلال بالاتر از پرسپولیس، تراکتور و سپاهان در صدر جدول رده بندی ایستاده و 9 بازی دیگر در پیش دارد تا بتواند این جایگاه را حفظ کرده و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

دیدگاه‌ها