کد خبر : 2011335 | 11 فروردين 1403 ساعت 20:30 | 14.9K بازدید | 8 دیدگاه

جنگ جانانه جوان‌های پرسپولیس برای رسیدن به لیست

احتمالا برای بازی با گل گهر هیچ کدام از بازیکنان جوان پرسپولیس به لیست بیست نفره نخواهند رسید.

جنگ جانانه جوان‌های پرسپولیس برای رسیدن به لیست

به گزارش ورزش سه، بازیکنان جوان پرسپولیس در نیم فصل دوم شرایط متفاوتی پیدا کرده‌اند و برخلاف تصور حتی سرمربی خارجی هم ریسک استفاده از آنها را به جان نمی‌خرد. 
در بازی‌های سپری شده تحت هدایت اوسمار لوس ویرا غیر از یکی دو مسابقه اول که بازیکنان جدید مجوز حضور در مسابقات رسمی را نگرفته بودند در سایر دیدارها حتی این نفرات به لیست تیم خود نمی‌رسیدند.  

2005525

میلاد سورگی که در نیم فصل اول بیشتر از هر جوانی فرصت پیدا می‌کرد حالا کار بسیار سختی برای رسیدن به لیست بازی‌های تیمش دارد. این شرایطی است که برای سهیل صحرایی و محمد بادپا که بعضا به لیست بازی‌های تیم‌شان می‌رسیدند هم مصداق دارد.  

2005526

حتی بازیکنی 24 ساله مثل محمد مهدی احمدی تنها در دو مسابقه به خاطر داشتن محروم و مصدوم به لیست تیم رسیده و فرصت بازی پیدا نکرده است.  
در واقع به نظر می‌رسد محمد خدابنده لو که به نوعی هنوز بازیکنی جوان به حساب می‌آید خوش شانس‌ترین جوان سرخ‌هاست که به خاطر تجربه زیاد لیگ برتری‌اش و البته اینکه خرید تازه‌ای به حساب می‌آید فرصت بازی پیدا می‌کند وگرنه بقیه حتی به لیست بیست نفره هم نمی‌رسند یا اگر برسند شانس بازی ندارند.  

2005527

برای بازی بعدی در سیرجان مقابل گل گهر با توجه به اینکه پرسپولیس بازیکن محروم و مصدومی ندارد احتمالا هیچ کدام از این جوان‌ها به لیست بیست نفره نخواهند رسید و بابایی و رفیعی تنها زیر بیست و سه ساله‌های تیم خود روی نیمکت هستند که به لیست می‌رسند.  

2005528

با این وجود جوان‌های پرسپولیس در فاصله یک هفته مانده به این بازی جدال سختی در بازی‌های درون تیمی تمرینات خود دارند تا اگر یک جا خالی شد و بخت به آنها رو کرد به لیست بازی برسند.

دیدگاه‌ها