کد خبر : 2011344 | 11 فروردين 1403 ساعت 21:18 | 39.3K بازدید | 28 دیدگاه

ژابی پس از پیروزی: این نوع برد را نمی‌پسندم!

ژابی آلونسو علیرغم رضایت از پیروزی تیمش، امیدوار است دیگر مجبور به کامبک لحظات پایانی نباشند.

ژابی پس از پیروزی: این نوع برد را نمی‌پسندم!

به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن موفق شد در لحظات پایانی، بازی ۱-۰ باخته مقابل هوفنهایم را با پیروزی ۲-۱ عوض کند. این چندمین بار در این فصل بود که آنها موفق به تغییر نتیجه در دقایق پایانی می‌شوند. ژابی آلونسو که دیروز اعلام کرد حداقل یک فصل دیگر هم در لورکوزن خواهد ماند، در نشست خبری پس از بازی تیمش، در مورد عملکرد شاگردانش صحبت کرد.

پیروزی ۲-۱؟
بازی بسیار سخت و فشرده‌ای برای ما بود. در نیمه اول در کنترل بازی در برخی دقایق با مشکلاتی روبرو شدیم. گل راب (رابرت آندریش) لحظه کلیدی ما در بازی بود و سپس تا آخرین لحظه جنگیدیم. من به تیم بسیار افتخار می‌کنم. البته با اینکه این‌‌گونه بازی‌ها ذهنیت فوق‌العاده‌ بازیکنان را نشان می‌دهند و هیجان خاصی هم دارند، اما این نوع بردها را دوست ندارم و ترجیح می‌دهم در کل دقایق بازی مسلط باشیم و برد مقتدرانه‌ای کسب کنیم. در هر حال به اینکه این بازیکنان را دارم افتخار می‌کنم.

2005545

نقش هواداران در این بازی؟
برای هواداران خوشحالم. آنها باورنکردنی بودند و از ما حمایت فوق العاده‌ای کردند. امروز نیز مانند بازی‌های گذشته باید از آنها تشکر کنیم آنها بخش بزرگی از پیروزی هستند.

پیروزی‌های دقایق پایانی؟
من همیشه نسبت به انجام کارها خوشبین هستم، حتی اگر کار آسانی نباشد. کل بازی می‌تواند در یک لحظه بچرخد و عوض شود. مثلاً گل راب در این بازی. در این فصل لحظات زیادی مانند این را خلق کردیم و در این نوع بازی‌ها مطمئن هستیم که می‌توانیم پیروزی را کسب کنیم.

2005546

گلزنی دوباره پاتریک شیک؟
او فوق‌العاده است و همیشه در همه جا از او تعریف کرده‌ام. البته نباید فراموش کنیم که گل او نتیجه همکاری یوسیپ و تلا بود. برای تیم مهم است که به یکدیگر کمک کنند، در کنار یکدیگر باشند و از یکدیگر حمایت کنند.

دیدگاه‌ها