کد خبر : 2011371 | 12 فروردين 1403 ساعت 05:50 | 16.1K بازدید | 10 دیدگاه

شنبه رویایی لورکوزن: بایرن دیگر نمی‌رسد

لذت مضاعف، ژابی شنبه دوبار جشن گرفت!

برای ژابی آلونسو این فصل از رقابت‌های بوندسلیگا خیلی بهتر از آنچه او تصورش را داشت، پیش رفت.

لذت مضاعف، ژابی شنبه دوبار جشن گرفت!

به گزارش ورزش سه، شنبه شب تیم او در دو جبهه موفق به برتری شد. ابتدا جبران تک گل خورده و در نهایت پیروزی با دو گل دقایق پایانی مقابل تیم سختکوش هوفنهایم و سپس شکست بایرن مونیخ در مسابقه‌ای موسوم به کلاسیکر.

تیم او در بازی مقابل هوفنهایم یک تیم تهاجمی با امید به گل بسیار بالا بود اما حملات این تیم تنها دو دقیقه پیش از پایان مسابقه به نتیجه رسید؛ زمانی که آندریخ، هافبک دفاعی قلچماق بایری‌ها با بغل پایی زیبا دروازه هوفنهایم را باز کرد تا تلاش این تیم که بارها و بارها تیمش را از گل خوردن نجات داده بود، بی ثمر بماند.

لورکوزن سپس کمی قبل از سوت پایان بازی با ضربه سر پاتریک شیک بازی را ۲-۱ کرد تا روحیه بایرن پیش از بازی مقابل دورتموند به هم ریخته باشد.

2005600
2005601

آنها با ۷۳ امتیاز فاصله‌ای عمیق و ۱۳ امتیازی با بایرن ایجاد کرده‌اند که جبران آن تقريبا غیرممکن است و از حالا می‌شود آنها را یکی از قاطع‌ترین قهرمان‌های تاریخ بوندسلیگا شناخت.

بایرلورکوزن هفت مسابقه دیگر تا پایان بوندسلیگا فرصت دارند تا رکورد جاودانه‌ای خلق کرده و امتیازات خود را به حد نصاب بالای ۹۰ ببرد. این چیزی است که از ذهن کمال گرای آلونسو هم برمی‌آید و برای این تیم آلمانی که به واسطه عدم قهرمانی در همه تورنمنت‌ها در طول تاریخ به نورکوزن مشهور شده بود، یک طلسم‌شکنی خواهد بود.

این تصاویر مربوط به جشن لورکوزنی‌ها با محوریت ژابی آلونسو در پایان مسابقه دیشب با هوفنهایم است که البته دو ساعت دوباره تکرار شد، در شرایطی که البته بازیکنان به خانه خود برگشته بودند و هر یک به تنهایی جشن پیروزی مضاعف‌شان را برگزار کردند.

دیدگاه‌ها