کد خبر : 2011414 | 12 فروردين 1403 ساعت 09:14 | 23.1K بازدید | 3 دیدگاه

وی‌ای‌آر دوباره مانع از درخشش شد؛

علی علیپور در تله گیر افتاد! (عکس)

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته در دیدار مقابل فامالیکائو با بدشانسی در ثبت پاس گل مواجه شد.

علی علیپور در تله گیر افتاد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور در دیدار جمعه شب گذشته برای سومین بازی پیاپی در لیگ برتر پرتغال حضور ثابت در ترکیب ژیل ویسنته مقابل فامالیکائو داشت و با وجود اینکه تیمش با نتیجه دو بر یک شکست خورد، اما در ثبت پاس گل بدشانس بود.

مهاجم ایرانی ژیل ویسنته که در 13 مسابقه این فصل لیگ برتر پرتغال دو گل به ثمر رسانده، با انگیزه زیادی مقابل فامالیکائو به میدان رفت و سعی داشت خیلی زود تیمش را پیش بیندازد، اما وی‌ای‌آر نگذاشت او و تیمش جشن گل اول بازی را بگیرند.

2005709

علی علیپور در دقیقه 10 دیدار مقابل فامالیکائو با فرار سریع از سمت چپ زمین صاحب موقعیت شد که پاس در عرض او را ماکسیم دومینگوئز تبدیل به گل کرد، اما اعلام کمک داور ویدئویی به داور وسط کاری کرد تا این گل پذیرفته نشود.

بازبینی ویدئویی صحنه نشان می‌داد که علی علیپور در زمان دریافت پاس در عمق از میانه زمین، فقط هفت سانتی‌متر در آفساید بوده و موقعیت ژیل ویسنته برای رسیدن به گل را ترتیب داده، اما با بدشانسی نخستین پاس گل فصل او مردود شده است.

علیپور چهار ماه قبل هم در هفته چهاردهم لیگ برتر پرتغال مقابل آروکا یک گل به ثمر رساند که وی‌ای‌آر به‌خاطر حضور 32 سانتی‌متر پاسور ژیل ویسنته، گل مهاجم ایرانی را نپذیرفت.

2005708

دیدگاه‌ها