کد خبر : 2011417 | 12 فروردين 1403 ساعت 10:03 | 99.6K بازدید | 49 دیدگاه

فریاد شادی کاسیانو بر سر پورتو؛

گزینه پرسپولیس برای طارمی قلب فرستاد! (عکس)

ستاره برزیلی استوریل برای دومین‌بار در این فصل موفق به گلزنی مقابل پورتو شد.

گزینه پرسپولیس برای طارمی قلب فرستاد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پورتو که در دو تقابل از سه بازی قبلی در همین فصل مقابل استوریل در لیگ برتر و لیگ کاپ پرتغال شکست خورده بود، شنبه شب هم دیدار برگشت را واگذار کرد که تک گل حریف‌شان را کاسیانو دیاز، مهاجمی که قرار بود پرسپولیسی شود، به ثمر رساند.

کاسیانو دیاز که قرار بود در تابستان 1401 و پیش از حضور یورگن لوکادیا در پرسپولیس به جمع سرخ‌پوشان پایتخت اضافه شود و به‌خاطر عدم توافق مالی، درخواست برای امکانات زیاد و ... از سفر به ایران صرف نظر کرد، اکنون با پیراهن استوریل مشغول درخشش است و توانسته در همین فصل دو بار دروازه یاران طارمی را باز کند.

این مهاجم 34 ساله برزیلی که سه ماه و نیم قبل در جریان پیروزی سه بر یک استوریل مقابل پورتو در دیدار لیگ کاپ پرتغال یک گل به ثمر رسانده و مهدی طارمی هم در آن بازی یک پاس گل داده بود، بازهم توانست دروازه شاگردان کونسیسائو را باز کند.

2005716

پورتو در شبی که مهدی طارمی را با تصمیم عجیب سرخیو کونسیسائو در فهرست نفراتش نداشت، در دقیقه 65 با اخراج دیوگو کاستا 10 نفره شد و در دقیقه 69 با ضربه ایستگاهی تماشایی کاسیانو دیاز از پشت محوطه جریمه دروازه خود را باز شده دید و با همین گل شکست خورد.

کاسیانو دیاز با گلی که مقابل اژدها به ثمر رساند و منجر به شکست تیمِ تحت هدایت کونسیسائو شد، کاری کرد تا تماشاگران پورتو جای خالی مهدی طارمی را احساس کنند و نسبت به خط زدن او منتقد شوند.

این مهاجم برزیلی در فصل 24-2023 نمایش درخشانی در ترکیب استوریل داشته و توانسته هفت گل در لیگ برتر، چهار گل در لیگ کاپ و یک گل در جام حذفی پرتغال به ثمر رساند که برابر پورتو هم این کار را انجام داد.

2005715

دیدگاه‌ها