کد خبر : 2011418 | 12 فروردين 1403 ساعت 09:32 | 16.9K بازدید | 71 دیدگاه

ژاوی به قهرمانی امید دارد: تا پایان می‌جنگیم

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، امیدوار است تیمش تا پایان فصل برای کسب عنوان قهرمانی بجنگد.

ژاوی به قهرمانی امید دارد: تا پایان می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، هدف ژاوی هرناندز واضح است: بارسای او باید رئال مادرید را تا پایان لیگ، برای کسب عنوان قهرمانی تعقیب کند.

پس از شکست دادن لاس پالماس با نتیجه 1-0 در بازی شب گذشته، ژاوی ابراز امیدواری کرد تیمش برای قهرمانی در لالیگا تلاش کند.

ژاوی که در این بازی به دلیل محرومیت از جایگاه ویژه تیمش را تماشا می‌کرد، پس از بازی به موویستار درباره کلین‌شیت گفت: "نکته کلیدی این بوده که مانع از گلزنی حریف شویم. از ابتدای فصل می‌گویم بیشترین ضرر را از اشتباهات خودمان داشته‌ایم. اکنون ما وارد بخش مهمی از فصل می‌شویم و فکر می‌کنم در آن پیشرفت کرده‌ایم."

2005718

او درباره عملکرد تیمش اضافه کرد: "ما در بازی تیمی به مکث و آرامش بیشتری نیاز داریم اما پیشرفت کرده‌ایم. با وجود باخت‌ها، بازیکنانی هستند که در سطح بالایی کار می‌کنند‌. عملکرد دفاعی کلید اصلی جایگاه فعلی ماست."

او درباره فاصله امتیازی با رئال مادرید گفت: "امیدواریم که بتوانیم این فاصله را کاهش دهیم. ما وظایف خود را که برای ادامه کورس قهرمانی حیاتی بود، انجام داده‌ایم. ما در لیگ خیلی شکست خوردیم و رسیدن به رئال فقط به ما بستگی ندارد. حداقل ما باید تا پایان فصل بجنگیم. ابتدا باید مقابل کادیز پیروز شویم، سپس ببینیم رئال مادرید چه می‌کند."

سرمربی بارسلونا همچنین به سوالی درمورد آینده‌اش اینطور پاسخ داد: "آینده من؟ اینکه استراحت کنم و به پاری سن ژرمن فکر کنم. حالا باید چند روز استراحت کنیم و به پاری سن ژرمن فکر کنیم."

دیدگاه‌ها