کد خبر : 2011428 | 12 فروردين 1403 ساعت 10:39 | 6.1K بازدید | 21 دیدگاه

آلگری: آمار می‌گوید ما خوب نیستیم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، تاکید می‌کند که تیمش تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برسد.

آلگری: آمار می‌گوید ما خوب نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، مکس آلگری بیخیال فلسفه‌ای که برای نشست خبری‌ها در نظر گرفته نمی‌شود و با وجود شکست مقابل لاتزیو مجددا تاکید کرد که تیمش فصل خوبی را پشت‌سر می‌گذارد.

یوونتوس به معنای واقعی دچار بحران شده و تنها 7 امتیاز را در 9 بازی اخیر در سری A به دست آورده است. آن‌ها حتی در دو بازی اخیر موفق به گلزنی هم نشده‌اند.

آلگری پس از بازی به دازن گفت: "آمار می‌گوید که ما خوب نیستیم. خوشبختانه برتری زیادی نسبت به رتبه پنجم داریم. باید به هدف خود برای صعود به لیگ قهرمانان دست پیدا کنیم، حتی اگر در آخرین روز فصل رقم بخورد. این لحظه آسانی نیست، ما باید بر آن غلبه کنیم و اوضاع را تغییر دهیم."

بولت پرسپولیسجریان بازی؟

ما در دقایق پایانی توپ را به خوبی کنترل نکردیم، اما اکنون نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. نمی‌توانم بچه‌ها را به‌خاطر هیچ چیز سرزنش کنم. به حریف اجازه دادیم روی یک سانتر گل بزند‌ و باید به فکر کوپا ایتالیا باشیم.

2005743

بولت پرسپولیسرویارویی دوباره با لاتزیو این بار در نیمه نهایی کوپا ایتالیا؟

لاتزیو در نیم ساعت اول پرس بالایی داشت، سپس چند موقعیت ایجاد کردیم، اما باید مصمم‌تر باشیم. شما نمی‌توانید 10 دقیقه مانده به پایان بازی، یک گل دریافت کنید. ما در طول مسیر امتیازاتی را از دست دادیم، اما یک گروه فوق‌العاده از بازیکنان را داریم. باید به این عملکرد افتخار کنیم و همه چیز در روز سه‌شنبه تغییر خواهد کرد. در فوتبال سخت است، لحظاتی وجود دارد که به نفع شما یا به ضرر شما است. فقط باید به کاری که انجام می‌دهیم و همچنین این بازیکنان ایمان داشته باشیم چون آن‌ها فصل خوبی را پشت سر می‌گذارند. در حال حاضر، ما به سادگی نتیجه نمی‌گیریم، اما تیم کاری را که باید انجام دهد، انجام می‌دهد.

بولت پرسپولیسپیام برای طرفداران یوونتوس؟

آن‌ها باید به حمایت از ما ادامه دهند، ما هیچ وقت کم تلاش نکردیم. این لحظات اتفاق می‌افتد، ما این قدرت را داریم که از آن خارج شویم.

دیدگاه‌ها