کد خبر : 2011446 | 12 فروردين 1403 ساعت 13:29 | 21.3K بازدید | 36 دیدگاه

اولین واکنش محسن کاوه به حواشی قاسمپور-یزدانی

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به حواشی به وجود آمده در خصوص انتخابی حسن یزدانی و کامران قاسمپور واکنش نشان داد.

اولین واکنش محسن کاوه به حواشی قاسمپور-یزدانی

به گزارش "ورزش سه"، اخیرا ادامه‌دار شدن دوری حسن یزدانی از تشک و البته ناکامی‌های متوالی او در مبارزه با دیوید تیلور باعث شده تا خیلی‌ها به فکر حضور کامران قاسمپور در وزن 86 کیلوگرم باشند.

با مصاحبه‌ای که کامران قاسمپور در روزهای اخیر داشت و چراغ سبزی که به کادرفنی در خصوص حضور در وزن 86 کیلوگرم نشان داد، به نظر می‌رسد شرایط به این سمت پیش می‌رود که حسن یزدانی بعد از آماده شدن علاوه بر هادی وفایی‌پور، کامران قاسمپور را هم پیش روی خود ببیند.

محسن کاوه، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امروز برای اولین بار به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: "متاسفانه برخی دوستان فضا را به سمتی بردند که در شان کشتی نیست. واقعیت این است که حسن یزدانی یک سرمایه ملی برای کشتی است، اما متاسفانه آسیب دیدگی داشت و مدتی از تمرینات دور بود. قرار است از اردیبهشت ماه حسن یزدانی به تشک برگردد و به اردوی تیم ملی اضافه شود. باید ببینیم شرایط حسن چطور است و بعد از آن بهترین تصمیم را برای المپیک می‌گیریم."

2005215

وی ادامه داد: "چیزی که منطق می‌گوید و صلاح کشتی است را اجرا کنیم. در این میان حرف‌هایی زده می‌شود که در شان کشتی نیست. باید با آرامش به المپیک برویم. انشالله بچه‌های کشتی بتوانند در المپیک هم بدرخشند."

کاوه در پایان درباره اینکه چه زمانی تصمیم در خصوص وزن 86 کیلوگرم گرفته می‌شود، گفت: "حسن یزدانی قبل از عید پیش ما آمد و همیشه تلفنی هم صحبت می‌کنیم. او باید به اردو بیاید. همچنین باید شرایط کامران را در این وزن ببینیم چون در 97 کیلوگرم تقریبا شرایط آذرپیرا تثبیت شده است."

دیدگاه‌ها