کد خبر : 2011462 | 12 فروردين 1403 ساعت 15:16 | 40.9K بازدید | 27 دیدگاه

خرید تابستانی و جوان استقلال در کمین یک فرصت

بازیکن جوان استقلال همچنان امیدوار است که بتواند در بازی‌های رسمی نیز با مدت زمان بیشتری برای تیمش به میدان برود.

خرید تابستانی و جوان استقلال در کمین یک فرصت

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خریدهای تابستانی استقلال در این فصل از رقابت‌ها، به خدمت گرفتن سامان تورانیان از تیم فوتبال مس بود. بازیکنی که در این تیم کرمانی عملکرد خوبی داشت و سبب شد تا مدیران باشگاه استقلال برای جذب او اقدام کنند. حتی عنوان شد که خود این بازیکن مبلغ رضایت‌نامه‌اش را پرداخت کرده تا بتواند راهی تهران شود.

با این حال در این فصل از مسابقات فرصت چندانی به تورانیان نرسیده است. این بازیکن در دیدار مقابل نساجی از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر تنها برای دقایقی توانست به میدان برود تا طلسم نیمکت نشینی‌هایش را بشکند و اولین بازی خود با لباس استقلال را انجام دهد.

البته او مقابل پیکان نیز در وقت‌های تلف شده به زمین بازی رفت اما در هیچ کدام از این دو دیدار نتوانست فرصت چندانی برای نشان دادن توانایی‌هایش به دست بیاورد و مجموع دقایق حضور او در میدان به 10 دقیقه نیز نمی‌رسد و طبیعی است که هیچ بازیکنی در این زمان اندک، فرصتی برای درخشش نخواهد داشت.

2005798

تورانیان روز گذشته نیز در دیدار دوستانه مقابل پیکان به میدان رفت و این فرصت برای او مهیا شد تا بتواند نظر جواد نکونام و کادر فنی را نسبت به خود تغییر داده و در هفته‌های باقی مانده از مسابقات لیگ برتر به میدان برود.

تورانیان در بازی‌های تدارکاتی استقلال پرتلاش و جنگنده نشان داده و همین موضوع او را امیدوار نگه می‌دارد که در ادامه رقابت‌های لیگ بتواند جانشین خوبی برای صالح حردانی باشد. البته او برای قرار گرفتن در ترکیب، رقابت سختی نیز با میلاد فخرالدینی دارد. بازیکن با تجربه‌ای که در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم اضافه شد.

دیدگاه‌ها