کد خبر : 2011467 | 12 فروردين 1403 ساعت 15:59 | 25.2K بازدید | 10 دیدگاه

جهانبخش مثل تیم ملی در هلند

ملی پوش ایرانی فاینورد دور از فهرست نفرات تیمش مقابل نایمخن است.

جهانبخش مثل تیم ملی در هلند

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش در آن عضویت دارد، از ساعت 16 امروز در ورزشگاه د کویپ روتردام مقابل تیم رده هشتمی اوترخت قرار می‌گیرد.

علیرضا جهانبخش که در فصل جاری لیگ اردیویسه هلند در 10 مسابقه از 26 دیدار فاینورد حضور داشته و رفتن به اردوهای ملی و مصدومیت‌های پیاپی اجازه نداده بیش از این بازی کند، امروز هم دور از لیست نفرات مقابل اوترخت است.

بازیکن ایرانی فاینورد که جزء دعوت شده‌ها به اردوی اخیر تیم ملی بود ولی به دلیل آسیب دیدگی نتوانست در دو دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل ترکمنستان به میدان برود، امروز هم در فهرست تیمش در لیگ هلند دیده نمی‌شود.

جهانبخش با وجود اینکه طی سه روز گذشته در تمرینات فاینورد حضور داشت و به نظر می‌رسید از مصدومیت فاصله گرفته، اما همچنان در لیست مسابقه با اوترخت قرار نگرفته است.

تیم فوتبال فاینورد 62 امتیازی و تیم دوم جدول لیگ هلند است که فاصله 10 امتیازی با آیندهوون صدرنشین دارد و می‌تواند این اختلاف در صورت برتری مقابل اوترخت به هفت امتیاز کاهش بدهد و شانس قهرمانی را برای خود زنده کند.

2005804

دیدگاه‌ها