کد خبر : 2011473 | 12 فروردين 1403 ساعت 16:24 | 30.2K بازدید | 27 دیدگاه

اتفاق مهم در دومین بازی؛

عارف غلامی به تیم منتخب رسید (عکس)

مدافع ایرانی ولژ موستار در جمع برترین بازیکنان هفته لیگ بوسنی قرار گرفت.

عارف غلامی به تیم منتخب رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عارف غلامی پس از اینکه شرایط بازگشتش به استقلال مهیا نشد و نیم‌فصل دور از جمع آبی‌ها بود، تصمیم گرفت در نقل و انتقالات زمستانی راهی ولژ موستار شود و در دو هفته اخیر لیگ برتر بوسنی و هرزگوین به میدان برود و با عملکردش نقش مهمی در کسب 6 امتیاز برای این تیم داشته باشد.

مدافع سابق استقلال که پس از حدود یک ماه غیبت در مسابقات ولژ موستار به دلیل عدم صدور ویزای کاری، قبل از فیفا دی به لیست نفرات این تیم رسید، نمایش موثری در خط دفاعی در دیدار مقابل ایگمان کونیچ ارائه داد تا به پیروزی برسند و دو روز قبل هم برابر ژلیزنیچار سارایوو عملکرد مطمئنی در فاز دفاعی داشت.

2005819

ولژ موستار در نخستین حضور عارف غلامی مقابل ایگمان کونیچ پس از 6 مسابقه ناکامی در کسب پیروزی که سه مساوی و سه شکست داشت، از بحران خارج شد و به برتری یک بر صفر رسید و دیدار اخیرش برابر ژلیزنیچار سارایوو را هم با پیروزی 2 گله و کلین‌شیت پشت سر گذاشت تا تاثیر مدافع ایرانی بیش از پیش به چشم بیاید.

عملکرد عارف غلامی در خط دفاعی باشگاه جدیدش موجب شد تا ولژ موستار که روند نزولی طی کرده بود، در دو مسابقه پیاپی گلی دریافت نکند و دو پیروزی به دست بیاورد و جایگاه سوم جدول لیگ برتر بوسنی و هرزگوین را نگه دارد.

حالا با نظر کارشناسان لیگ برتر بوسنی، عارف غلامی در تیم منتخب هفته بیست و چهارم این رقابت‌ها قرار گرفته و نامش در بین برترین بازیکنان دیده می‌شود.

دیدگاه‌ها