کد خبر : 2011474 | 12 فروردين 1403 ساعت 16:25 | 5.9K بازدید | 5 دیدگاه

عبدی دست به کار شد

استارت رسمی تیم ملی جوانان از 27 فروردین

با انتخاب حسین عبدی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان به زودی برنامه‌های این تیم آغاز خواهد شد.

استارت رسمی تیم ملی جوانان از 27 فروردین

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتخاب حسین عبدی به عنوان سرمربی تیم جوانان دو جلسه بین او و مدیران کمیته جوانان برگزار شد. این دو جلسه در تاریخ 29 اسفند سال قبل و دومی در تاریخ 7 فروردین برگزار شد که البته دومی به صورت کنفرانس تلفنی بود. 

با توجه به برنامه‌های در نظر گرفته شده از سوی حسین عبدی او و همکارانش از روز 15 فروردین رسما کار خود را آغاز خواهند کرد. 

در مهم‌ترین برنامه پیش روی کادر فنی جوانان آنها قصد دارند اسکواد 50 نفره خود را تکمیل کنند. 

در شرایطی که بخشی از این بازیکنان همان‌هایی هستند که همراه عبدی در آذرماه سال گذشته به جام جهانی نوجوانان رفتند و درخشیدند اما قرار است نفرات جدیدی هم به اردو دعوت شوند. 

با توجه به پایان مسابقات جوانان تهران، عبدی و کادرش قصد دارند مسابقات شش تیم نهایی لیگ کشوری جوانان را زیر نظر بگیرند تا اگر بازیکن شاخصی در این مسابقات حضور داشت و شرایط سنی‌اش به تیم ملی جوانان می‌خورد، دعوتش کنند. 

عبدی و کادرش تمام بازیکنان شاخص دو ماه آخر 1384 و متولد 1385 را می‌شناسند اما حالا دنبال پیدا کردن استعدادهای متولد دو ماه آخر 1383 و 1384 هستند که ممکن است بازیکنانی در این رده سنی در مسابقات قهرمانی کشور حاضر باشند.  

در عین حال عبدی و کادرش قصد دارند جدا از تماشای مسابقات جوانان قهرمانی کشور در چند شهرستان حاضر شده و مثل کاری که در تیم نوجوانان انجام دادند با هماهنگی هیئت فوتبال شهرستان‌های مد نظرشان و جلوگیری از هزینه کرد بازیکنان، در آن شهرها استعدادیابی کنند. 

اولین اردوی تیم ملی جوانان که حکم اردوی انتخابی را دارد از تاریخ 27 فروردین ماه به مدت ده روز برگزار خواهد شد  و بعد از این اردو سفرهای عبدی و کادرش به ‌شهرستان‌ها انجام خواهد شد تا در اردوی اردیبهشت‌ماه اسکواد 50 نفره این تیم شناخته شود. 

مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا از 31 شهریورماه 1403 به مدت یک هفته برگزار خواهد شد که مکان برگزاری مسابقات هنوز مشخص نیست که دو ماه بعد از آن رقابت‌های قهرمانی این رده سنی با حضور 16 تیم برتر برگزار می‌شود که تیم‌های برتر این تورنمنت راهی جام جهانی جوانان خواهند شد.

دیدگاه‌ها