کد خبر : 2011476 | 12 فروردين 1403 ساعت 16:34 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت‌سوزی یاران قربانی در منطقه خطر

ملی‌پوش ایرانی اورنبورگ حضور کوتاه مدت در روز تساوی تیمش مقابل فاکل وورونژ داشت.

فرصت‌سوزی یاران قربانی در منطقه خطر

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال اورنبورگ که برای چهارمین بازی متوالی محمد قربانی را در فهرست نفرات و جزء نفرات ذخیره داشت، از ساعت 14:30 امروز (به وقت ایران) به مصاف فاکل وورونژ رده یازدهمی رفت.

یاران قربانی که طی سه هفته گذشته لیگ برتر روسیه هیچ باختی نداشتند و دو تساوی و یک پیروزی به دست آورده و پس از آن در جام حذفی برابر اسپارتاک مسکو شکست خورده بودند، امروز در دیدار خارج از خانه مقابل فاکل وورونژ متوقف شدند.

تیم فوتبال اورنبورگ که در صورت کسب پیروزی مقابل فاکل وورونژ شانس صعود دو پله‌ای و فاصله گرفتن از منطقه خطر در جدول لیگ برتر روسیه را داشت، به تساوی بدون گل در این دیدار رضایت داد تا 20 امتیازی شود و در رده چهاردهم بماند.

2005826

محمد قربانی، هافبک ایرانی اورنبورگ که پنج روز قبل نخستین بازی ملی خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل ترکمنستان انجام داد، امروز به‌عنوان یار جانشین از دقیقه 84 برابر فاکل وورونژ به زمین آمد.

بازیکن ایرانی اورنبورگ که قبل از فیفا دی در دو دیدار لیگ برتر روسیه یک‌بار حضور تعویضی داشت و در مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برابر اسپارتاک مسکو در ترکیب قرار گرفت و گلزنی کرد، امروز به‌عنوان یار جانشین مقابل فاکل وورونژ استفاده شد.

دیدگاه‌ها