کد خبر : 2011477 | 13 فروردين 1403 ساعت 02:30 | 154.1K بازدید | 39 دیدگاه

فاش شد: چه کسی وثیقه دنی آلوز را پرداخت

بالاخره پس از حدس و گمان‌ها، مشخص شد که وثیقه یک میلیون یورویی برای دنی آلوز، چگونه و از چه طریقی پرداخت شده است.

فاش شد: چه کسی وثیقه دنی آلوز را پرداخت

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه گذشته دنی آلوز با پرداخت وثیقه یک میلیون یورویی از زندان آزاد شد. با این حال عدم اطمینان در مورد اینکه چه کسی این مبلغ را پرداخت کرده است، باعث به وجود آمدن حدس و گمان‌های زیادی شد. اکنون به لطف افشاگری در برنامه اسپانیایی فیستا، معما حل شده است.

ماریسا بلازکز، یکی از خبرنگاران مرتبط با این برنامه، فاش کرد که پرداخت‌کننده وثیقه آلوز، یک شخص نیست، بلکه یک شرکت بزرگ مسئول این پرداخت جنجالی بوده است.

گفته می‌شود که این شرکت یک مجله برزیلی مشهور است که در سطح ملی و بین‌المللی به دلیل گزارش‌های برجسته‌اش در مورد چهره‌های مهم شناخته شده است.

2004271

طبق جزئیاتی که بلازکز به اشتراک گذاشته است، این مجله مشهور این مبلغ را در ازای گزارشی اختصاصی از زندگی دنی آلوز انجام داده است. توافق آنها شامل انجام مصاحبه‌ای ویدئویی در قالب مستند بود که داستان فوتبالیست سابق تیم ملی برزیل را پوشش می‌دهد. به گفته این روزنامه‌نگار، در کمال تعجب، آلوز همچنین درخواست حضور جوانا سانز، همسرش، در این گزارش را داده است که رنگ و بوی جالب‌تری به ماجرا می‌دهد.

بر اساسا اخبار، تأخیر در تأیید پرداخت وثیقه هم به فرآیندهای مربوط به انتقال پول بین‌المللی نسبت داده شده که برای تکمیل و تأیید مراحل، به زمان نیاز دارد.

دیدگاه‌ها