کد خبر : 2011478 | 12 فروردين 1403 ساعت 16:40 | 34.5K بازدید | 12 دیدگاه

حمله مربی به ستاره انگلیسی: او را از تیمم حذف می‌کنم!

کیم گی‌دونگ، سرمربی اف‌سی سئول، می‌گوید به حذف جسی لینگارد از لیست تیمش فکر می‌کند.

حمله مربی به ستاره انگلیسی: او را از تیمم حذف می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، جسی لینگارد در پنجره نقل و انتقالاتی نیم‌فصل به اف‌سی سئول کره جنوبی پیوست. او پیش از آن در پیدا کردن تیم ناموفق بود و بارها خودش را به باشگاه‌های مختلف پیشنهاد کرده بود اما هیچکدام از تیم‌های اروپایی راضی به جذب او نشدند.

او حتی مدتی هم در عربستان تمرین کرد تا به یکی از باشگاه‌های این لیگ بپیوندد اما آنها هم تمام احتمالات برای جذب این بازیکن انگلیسی را رد کردند و به سراغ گزینه‌های دیگر رفتند.

او تصمیم گرفت در نیم‌فصل هم تلاشش را ادامه دهد و در صورت ناکامی حتی به خداحافظی از فوتبال فکر کند تا اینکه اف‌سی سئول ریسک جذب او را پذیرفت.

با این حال پس از گذشت چند بازی، سرمربی تیم هم از وضعیت آمادگی لینگارد رضایت ندارد و می‌گوید تا زمانی که شرایط او به حد قابل قبولی نرسد به او اعتماد نمی‌کند.

2005828

کیم گی‌دونگ در مصاحبه‌ای گفت: «من خیلی به حذف لینگارد از تیم فکر کرده‌ام. فکر نمی‌کنم کسی که فقط چند دقیقه در زمین بدود و کاری نکند بازیکن فوتبال باشد.

اگر او نمی‌جنگد و بهتر از بازیکنی که کل ۹۰ دقیقه را می‌دود و در زمین مفید است، بازی نمی‌کند، چرا باید به او اعتماد کنم؟ اگر قرار است بازیکنان مشهور بازی کنند، چرا نرویم بازیکنان بازنشسته را بیاوریم؟»

دیدگاه‌ها