کد خبر : 2011479 | 13 فروردين 1403 ساعت 02:45 | 35.6K بازدید | 36 دیدگاه

صحبت‌های مدیر لورکوزن

تکلیف فلورین ویرتز مشخص شد

به‌‌صورت رسمی تأیید شد که فلورین ویرتز فصل آینده هم در بایر لورکوزن خواهد بود.

تکلیف فلورین ویرتز مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، در جریان برد دیوانه‌وار بایر لورکوزن مقابل هوفنهایم، ملی‌پوش آلمانی یک نمایش دیگر در سطح جهانی ثبت کرد. ویرتز در ۱۹ دوئل پیروز شد که بیشتر از دیگر بازیکنان حاضر در زمین بود.

ویرتز تا سال ۲۰۲۷ با بایر لورکوزن قرارداد دارد و همانطور که هانس ویرتز، پدر و ایجنتش، خبر داده بود، این تقریباً همان مدت زمانی است که او می‌خواهد در لورکوزن بماند.

حالا فرناندو کارو، مدیر اجرایی لورکوزن هم تأیید کرده است که ویرتز در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا با لباس لورکوزن بازی خواهد کرد. او در مصاحبه جدیدش گفت: «ویرتز قطعا امسال اینجا خواهد ماند. ۱۰۰ درصد مطمئنم.»

کارو همچنین گفت: «این واقعیت که ژابی آلونسو می‌ماند یک انگیزه و روحیه اضافی است، زیرا او مربی‌ای است که بازیکنان تیم را بهتر می‌کند. هدف ما این است که تیم را در کنار هم نگه داریم و خود را به جمع ۱۶ تیم برتر اروپا برسانیم.»

1996426

به همین دلیل بایر لورکوزن قصد دارد سطح تیم را بالا نگه دارد.‌ کارو: «تقریبا همه چیز در فوتبال بهایی دارد، اما ما سعی می‌کنیم اکثریت بازیکنان تیم را حفظ کنیم. به‌جز یکی دو نفر.»

کارو خوشحال است که ژابی آلونسو حداقل فصل آینده هم در لورکوزن خواهد ماند: «ژابی آلونسو یک مربی بسیار حرفه‌ای و سخت‌کوش است که ارتباط بسیار خوبی نیز با بازیکنان برقرار می‌کند. او دقیقاً می‌داند که چگونه یک رختکن را مدیریت کند و همه چیزهایی را که از مربیان بزرگی که او را آموزش داده‌اند، به کار می‌گیرد. او می‌تواند تیمی را که می‌خواهد انتخاب کند، اما من در مرحله اول می‌خواهم بازیکنان و مربیان ما از ته دل بخواهند در اینجا و این تیم حضور داشته باشند. این فلسفه منجر به نتایج خوب ما می‌شود.»

ژابی آلونسو تبدیل به اولین مربی‌ای می‌شود که لورکوزن را قهرمان بوندسلیگا می‌کند: «ما به سه برد دیگر در بوندسلیگا نیاز داریم، این هدف ماست. تیم فصل بسیار خوبی را سپری کرده، بهتر از این نمی‌توانست پیش برود.»

کارو در آخر درباره رکورد نقل و انتقالاتی لورکوزن (پیوستن کای هاورتز به چلسی) صحبت کرد: «اولین گزینه ما فروش کای به رئال مادرید با ۸۰ میلیون یورو بود اما آنها از نظر مالی شرایط سختی داشتند و نمی‌توانستند از عهده خرید برآیند. اما کای واقعا جاه‌طلب بود و به همین دلیل می‌خواست به چلسی برود.»

دیدگاه‌ها