کد خبر : 2011495 | 12 فروردين 1403 ساعت 18:59 | 18.3K بازدید | 16 دیدگاه

داغ از دست مک‌آلیستر برای برایتون زنده شد (عکس)

گل دوم و پیروزی لیورپول مقابل برایتون با ضربه محمد صلاح روی پاس زیبای الکسیس مک‌آلیستر به ثمر رسید.

داغ از دست مک‌آلیستر برای برایتون زنده شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، الکسیس مک‌آلیستر پس از ترک برایتون در تابستان گذشته و پیوستن به لیورپول، فصل خوبی را سپری کرده است. او امروز هم یکی از بهترین بازیکنان تیم یورگن کلوپ در جدال با تیم سابقش بود.

قرمزها در چارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر میزبان برایتون بودند. این دومین رویارویی مک‌آلیستر با لباس لیورپول در مقابل برایتون بود.

روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، پیش از بازی امروز در مورد قرار گرفتن در مقابل بازیکن سابقش گفته بود: «او یک بازیکن با شخصیت استثنایی است. از لحاظ فنی فوق‌العاده است و قطعا دلم برایش تنگ شده است اما بیشتر از هر چیز شخصیت او را تحسین می‌کنم.
قبل از اینکه بتوانیم خبر رفتن او به لیورپول را در روزنامه‌ها و مطبوعات بخوانیم او به دفتر من آمد تا آن موضوع را در میان بگذارد و دلیل آن را توضیح دهد. 
من او درک کردم و فهمیدم و خیلی قدردانی کردم چون با من واضح و صادق بود. همه بازیکنان دیگر مثل او نبودند. مک‌آلیستر بازیکنی فوق‌العاده با شخصیتی بی‌نظیر است.»

2005860
ویدئو: 328684

دی‌زربی در این صحبت‌ها تاکید کرد که دلش برای مک‌آلیستر تنگ شده اما پس از بازی و با دیدن هنرنمایی او روی گل دوم قطعا دلتنگی‌اش بیشتر خواهد شد. در دقیقه ۶۵ بازی دومینیک سوبوسلای از سمت راست حرکت کرد و توپ را با پاسی زیبا به پشت محوطه جریمه و به مک‌آلیستر رساند، هافبک آرژانتینی به خوبی صلاح را در مقابل دروازه دید و به شکل بی‌نظیری با عبور دادن توپ از بین مدافعان، ستاره مصری را در موقعیتی عالی قرار داد تا بتواند گل دوم تیمش را بزند. لیورپول با همین گل پیروز بازی شد و موقتا با ۶۷ امتیاز به صدر جدول صعود کرد.

دیدگاه‌ها