کد خبر : 2011496 | 12 فروردين 1403 ساعت 19:02 | 13.4K بازدید | 11 دیدگاه

سیصدمین پیروزی کلوپ اولین بردش بود!

یورگن کلوپ بالاخره موفق شد روبرتو دی زربی، سرمربی ایتالیایی را در لیگ برتر شکست بدهد.

سیصدمین پیروزی کلوپ اولین بردش بود!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال برایتون در دو سه سال گذشته بدل به گربه سیاه لیورپول شده و مقابل این تیم شکست نمی‌خورد. آنها با هدایت روبرتو دی زربی در نبردهای سال‌های اخیر یا بازی را با نتیجه تساوی ترک کردند، یا با پیروزی مسابقات خود مقابل لیورپول را پشت سر گذاشته بودند و از این جهت مسابقه امروز قرمزهای آنفیلد با برایتون از اهمیت خاصی برخوردار بود.

در این شرایط یورگن کلوپ که به دنبال کسب سیصدمین پیروزی خود به عنوان سرمربی لیورپول در رقابت‌های مختلف بود، با نمایشی تهاجمی تیمش را به زمین فرستاد و با وجود دریافت گل زودهنگام پا پس نکشید و پس از به ثمر رساندن دو گل می‌توانست گل‌های بیشتری هم به ثمر برساند.

البته بازی در دقایق پایانی اندکی حالت استرسی به خود گرفته بود و هر لحظه ممکن بود لیورپولی‌ها از ترس اتفاقی که در بازی رفت رخ داده بود، مقابل برایتون وا بدهند اما نمایش بازیکنانی مثل بردلی، فن دایک، کوانسا، صلاح، الکسیس مک آلیستر، هاروی الیوت و ... در نهایت کار را برای لیورپول ساده کرد.

1996575

این اولین برد یورگن کلوپ مقابل روبرتو دی زربی در دوران حضور این مربی ایتالیایی در فوتبال انگلیس بود؛ مربی‌ای که با وجود نتایج نه چندان خوب برایتون در این فصل یکی از پرخواهان‌ترین چهره‌ها برای نیمکت‌های خالی فوتبال جهان محسوب می‌شود.

تیم او امروز آنچنان لیورپول را تحت فشار قرار نداد اما شرایط بازی طوری پیش می‌رفت که ممکن بود پای لیورپول در روی سیم بازیک بلغزد. از این جهت پیروزی امروز کلوپ که یک حد نصاب پیروزی را برای خود به دست آورد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود؛ بردی که تیم او را در صدر رقابت‌های لیگ برتر قرار می‌دهد و البته هر نتیجه‌ای در بازی آرسنال و سیتی هم می‌تواند برای آنها برد به حساب بیاید.

دیدگاه‌ها