کد خبر : 2011504 | 12 فروردين 1403 ساعت 19:47 | 19.1K بازدید | 48 دیدگاه

کلوپ درباره بازی سیتی-آرسنال: امیدوارم هر دو ببازند!

یورگن کلوپ می‌گوید امیدوار است نتیجه بازی منچستر سیتی-آرسنال، باخت هر دو تیم باشد!

کلوپ درباره بازی سیتی-آرسنال: امیدوارم هر دو ببازند!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز توانست با نتیجه ۲-۱ برایتون را شکست دهد. شاگردان روبرتو دی‌زربی ابتدا با گل دنی ولبک به برتری رسیدند اما قرمزها موفق به کامبک و رسیدن به صدر جدول شدند. آنها با یک بازی بیشتر نسبت به آرسنال و منچستر سیتی ۶۷ امتیازی هستند. توپچی‌ها با ۶۴ امتیاز می‌توانند با برد مقابل منچستر سیتی ۶۳ امتیازی دوباره صدر جدول را از لیورپول پس بگیرند‌.
یورگن کلوپ پس از پایان بازی امروز مقابل برایتون در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره نکاتی صحبت کرد.

پیروزی امروز؟
وقتی بعد از ۹۰ ثانیه گل می‌‌خوری زیاد خوب نیست اما خبر خوب این است که شما ۹۷ دقیقه فرصت دارید تا نتیجه را برگردانید. عاشق این شدم که در بازی عجله نداشتیم و آرام آرام بازی را پیش بردیم.

عملکرد سوبوسلای؟
او مانند یک گلوله آتشین بود و در کل بازی در همه جای زمین حضور داشت. او وسط زمین را کنترل می‌کرد و صحنه‌های تماشایی‌ای به وجود آورد.

همکاری روی گل دوم؟
از اینکه آرام بودیم خیلی خوشم آمد. می‌دانم برای ما تازگی دارد. دومینیک یک توپ فوق‌العاده را به مک‌آلیستر رساند و او با لمس توپی عالی توپ را برای صلاح در بشقاب گذاشت. زیبا بود.

2005873

ارزیابی کلی عملکرد امروز؟
مصدوم ندادیم. سه امتیاز را گرفتیم و عملکرد بسیار خوبی داشتیم. یادم نمی‌آید هیچوقت توانسته باشیم برایتون را این‌گونه به دفاع ببریم و به آنها اجازه کاری ندهیم. از این عملکرد خوشحالم.

ارتباط خط هافبک در زمین؟
بگذارید از دید دو بازیکن تیم بگویم. پس از بازی مک‌آلیستر و اندو را دیدم که به همدیگر نگاه می‌کردند. می‌توانستم ارتباط چشمی و اینکه چگونه همدیگر را نگاه می‌کنند را ببینم. شگفت‌انگیز بود. می‌توانستی یک فیلم ۹۵ دقیقه‌ای از آن بسازی.

بازی سیتی و آرسنال؟
امیدوارم هر دو تیم ببازند. واقعا بگویم. این برای ما عالی است.

دیدگاه‌ها