کد خبر : 2011576 | 13 فروردين 1403 ساعت 12:31 | 38.2K بازدید | 17 دیدگاه

ترس ستاره سابق رئال از مرگ: به آرژانتین برنمی‌گردم!

آنخل دی‌ماریا، ستاره سابق رئال مادرید، برای بازگشت به آرژانتین دچار تردید شده است.

ترس ستاره سابق رئال از مرگ: به آرژانتین برنمی‌گردم!

به گزارش "ورزش سه"، دی‌ماریا قصد داشت در پایان فصل جاری به دوران حضورش در فوتبال اروپا خاتمه دهد و به کشورش برگردد تا فوتبالش را در باشگاه روساریو سنترال به پایان برساند و این موضوع با استقبال فوتبال‌دوستان آرژانتینی روبرو شد. 

اما اتفاقاتی که در چند روز گذشته رخ داد باعث شده است که او به صورت جدی در این تصمیم تردید کند. والدین این بازیکن از سوی افرادی ناشناس تهدید شدند و در پیامی به آنها گفته شد که بهتر است پسرشان به روساریو برنگردد چون در این صورت یکی از اعضای خانواده کشته خواهد شد. 

2004981

پلیس آرژانتین بلافاصله پس از این اتفاق وارد عمل شد و تلاش برای یافتن این افراد را آغاز کرد و اعلام شد که دو نفر را که مقداری مواد مخدر و اسلحه به همراه داشتند به عنوان مظنونین اصلی این تهدیدها بازداشت کرده است. 

حالا TyCSports خبر داده است که دی ماریا و خانواده او پس از اتفاقات اخیر برای بازگشت به آرژانتین دچار تردید شده‌اند. این تهدیدها برنامه او برای بازگشت به باشگاه دوران کودکی‌اش را متوقف کرده چون نگران شرایط همسر و فرزندانش است. 

این در حالی است که پیش از این حتی گفته شده بود که او مدرسه مشخصی را برای دخترانش انتخاب کرده است که در ماه جولای آغاز به کار می‎‌کند و کارهای ثبت نام را هم انجام داده اما حالا دیگر هیچ چیز در این زمینه قطعی نخواهد بود.

دیدگاه‌ها