کد خبر : 2011614 | 13 فروردين 1403 ساعت 15:33 | 50.9K بازدید | 40 دیدگاه

اقدام غیرمنتظره در مسیر مجوز حرفه‌ای آلومینیوم؛

نامه جنجالی مهدی رحمتی به ای‌اف‌سی!

سرمربی سابق آلومینیوم با نامه به ای‌اف‌سی خواستار رسیدگی به مطالباتش قبل از صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه شد.

نامه جنجالی مهدی رحمتی به ای‌اف‌سی!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که یازدهم فروردین‌ ماه (شنبه این هفته) آخرین مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه‌ها برای تسویه حساب بدهی‌های قطعی تا ژانویه یا تعیین تکلیف آنها اعلام شده تا مشکلی در راستای صدور مجوز حرفه‌ای آنها به وجود نیاید، در این راه یک شکایت جدید از سوی سید مهدی رحمتی به آلومینیوم عنوان شد.

سید مهدی رحمتی که حدود یک سال و نیم روی نیمکت آلومینیوم اراک نشست، در پایان فصل گذشته و پس از پایان همکاری با این باشگاه، تصمیم به شکایت برای دریافت مطالبات خود کرد که کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال رای یک میلیاردی به نفع وی صادر نمود، اما دست رد به شکایت 2 میلیارد و 600 میلیون تومانی این مربی زد.

رحمتی بابت اصل قراردادش از آلومینیوم یک میلیارد تومان درخواست داشته که باید آن را دریافت می‌کرد، اما وجود یک آپشن جنجالی در این قرارداد موجب شد تا او شکایت 2 میلیارد و 600 میلیون تومانی هم به کمیته وضعیت کند که البته این شکایت او رد و به تایید نرسید.

1872003

اما حالا رحمتی علاوه بر اعتراض به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، چهار روز قبل با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده که باشگاه آلومینیوم اراک مطالبات او را نداده و این نامه روز جمعه (یک روز قبل از پایان مهلت باشگاه‌ها برای تعیین تکلیف بدهی‌ها در راستای مجوز حرفه‌ای‌سازی) به دست باشگاه آلومینیوم رسیده است.

باشگاه آلومینیوم اراک ضمن ارائه توضیحات مبنی بر اینکه شکایت رحمتی در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال رد شده، اعتراض و توضیح خود را به ای‌اف‌سی و دادگاه حکمیت ورزش ارائه داده تا مشکلی در راستای صدور مجوز حرفه‌ای برای آنها به وجود نیاید.

ضمن اینکه آلومینیوم پرونده والنتینو یوئل، بازیکن خارجی فصل قبل خود که شکایت وی در فیفا ثبت شده و پنجره این تیم را بسته به دادگاه حکمیت ورزش برده تا بتواند از مبلغ حکم قطعی صادر شده کم کند.

دیدگاه‌ها