کد خبر : 2011624 | 13 فروردين 1403 ساعت 17:12 | 11.8K بازدید | 8 دیدگاه

تیم منتخب، جایزه هفته برای محبی (عکس)

ستاره ایرانی روستوف با درخشش مقابل دینامو مسکو به تیم منتخب لیگ برتر روسیه رسید.

تیم منتخب، جایزه هفته برای محبی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی پس از اینکه در دو مسابقه تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل ترکمنستان به میدان رفت و یک گل به ثمر رساند، بازگشت درخشانی به روسیه داشت و در دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر این کشور موفق شد نقش مهمی در برد ارزشمند روستوف برابر دینامو مسکو ارائه کند.

محمد محبی در نخستین مسابقه روستوف پس از فیفا دی نمایش درخشانی در ترکیب تیمش مقابل دینامو مسکو در لیگ برتر روسیه داشت و در جریان برتری چهار بر یک مقابل تیم سوم جدول، دو گل تماشایی به ثمر رساند و یک پاس گل داد تا نقش مهمی در سه امتیاز برای زرد پوشان داشته باشد.

2006110
2006111

مهاجم ایرانی روستوف که در آخرین مسابقه قبل از فیفا دی هم دو گل مقابل کراسنودار صدرنشین به ثمر رسانده و به جمع 11 بازیکن برتر لیگ برتر روسیه رسیده بود، با درخشش برابر دینامو مسکو هم در تیم منتخب هفته جای گرفت.

نام محمد محبی در تمام تیم‌های منتخب هفته بیست و دوم لیگ برتر روسیه که به‌طور رسمی از سوی فدراسیون و رسانه‌های این کشور منتشر شده، به‌عنوان وینگر چپ دیده می‌شود.

رسانه رسمی لیگ برتر روسیه در وصف عملکرد محمد محبی نوشته است: «وینگر ایرانی روستوف قهرمان اصلی دیدار با دینامو مسکو بود. محبی دبل کرد (گل دوم محمد شاهکار واقعی بود!) و پاس گل هم داد. لژیونر روستوف سه دریبل، دو پاس در حمله، 8 پیروزی از 12 دوئل و سه تکل موفق داشت.»

دیدگاه‌ها