کد خبر : 2011630 | 13 فروردين 1403 ساعت 18:00 | 40.7K بازدید | 24 دیدگاه

رسول دوباره پشت محرم، سه سال پس از خداحافظی

رسول نویدکیا سه سال بعد از خداحافظی غیررسمی از فوتبال بار دیگر به دنیای مستطیل سبز بازگشته است.

رسول دوباره پشت محرم، سه سال پس از خداحافظی

به گزارش "ورزش‌ سه"، با شروع لیگ بیستم بود که به یکباره رسول نویدکیا پس از سال‌ها حضور مداوم در لیگ برتر، به مانند برادرش با تصمیمی غیرمنتظره و بی سر و صدا از دنیای توپ گرد جدا شد.  

پیش از این رسول پس از درخشش در ترکیب صنعت نفت آبادان و نفت تهران در ابتدای لیگ پانزدهم به اردوی طلایی پوشان اصفهانی بازگشته بود و در لیگ شانزدهم که محرم نویدکیا در هفته‌های ابتدایی از فوتبال خداحافظی کرد، رسول به عنوان کاپیتان و مرد کلیدی تیم محبوبش مسئولیتی سنگین را در تیم برعهده گرفت. او سپس تا پایان حضور امیر قلعه‌نویی در سپاهان ماند و با انتخاب محرم نویدکیا بود که تصمیم گرفت برخلاف میل باطنی برای اینکه به برادر بزرگ‌تر در شروع مربیگری فشار وارد نشود، از سپاهان جدا شود و در حالی که تیم‌های دیگر خواهان او بودند از دنیای فوتبال کنار رفت. 

2006136

رسول حالا سه سال و نیم پس از خداحافظی، به دنیای فوتبال بازگشته و یکی از دستیاران محرم نویدکیا در رفسنجان به شمار می‌رود. نکته جالب توجه درباره رسول اینکه او بر خلاف سال‌های پایانی مسابقه که موهایش کم‌پشت شده بود، با ظاهری جدید روی نیمکت مس رفسنجان حضور پیدا کرده و سعی می‌کند بار دیگر نام خودش و برادر بزرگتر را مثل دنیای بازی در فضای فوتبال ایران پرآوازه کند.

دیدگاه‌ها