کد خبر : 2011635 | 13 فروردين 1403 ساعت 18:55 | 25.5K بازدید | 49 دیدگاه

جمله قصار مورایس دو روز پیش از بازی بزرگ

ژوزه موراس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان، به مانند همیشه پستی اینستاگرامی با کلمات محدود در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

جمله قصار مورایس دو روز پیش از بازی بزرگ

به گزارش "ورزش‌ سه"، رقابت‌های لیگ برتر در سال ۱۴۰۳ با برگزاری دو مسابقه از روز پانزدهم فروردین ماه آغاز می‌شود و در یکی از حساس‌ترین مسابقات فصل تیم فوتبال سپاهان باید در ورزشگاه یادگار امام به مصاف تراکتور برود.

سپاهان و تراکتور در حالی دوباره به هم رسیده‌اند که دیدار برگشت دو تیم در فصل گذشته مسابقات نیز در شرایط بسیار حساسی برگزار شد و نتیجه آن در تعیین قهرمان فصل بسیار موثر بود. این مسابقه که با پنالتی اسدی با یک گل به سود قرمز پوشان تبریزی در حضور پرشور تماشاگرانشان تمام شد، اتفاقات و حواشی بحث برانگیزی داشت که می‌توان به لیزر پراکنی تماشاگران تبریزی اشاره کرد. همچنین سپاهیان معتقد بودند که دو پنالتی آنها طبق تصمیمات کارشناسان داوری گرفته نشده است.

به همین دلیل پیش از شروع مسابقه جنگی رسانه‌ای میان مسئولان دو باشگاه تبریزی و اصفهانی آغاز شده و مسئولان باشگاه سپاهان با صحبت‌های خود و تاکید بر استفاده از VAR امیدوارند بار دیگر اتفاقات مسابقه سرنوشت ساز فصل به ضرر آنها تمام نشود.

در همین راستا مورایس نیز پست اینستاگرامی منتشر کرده و با نوشتن این جمله که "در تمرین داور هستم و قضاوت من برای بازی جوانمردانه است"، به صورت غیرمستقیم به حواشی فصل گذشته و حساسیت مسابقه پیش رو اشاره کرده است.

2006150

البته این اولین بار نیست که چنین پست‌هایی منتشر می‌کند و طی ماه‌های گذشته که طلایی پوشان اصفهانی با حواشی ریز و درشتی دست و پنجه نرم کرده‌اند با جملات قصار و مبهم به اتفاقات پیرامون تیمش واکنش نشان داده است.

دیدگاه‌ها