کد خبر : 2011645 | 13 فروردين 1403 ساعت 20:43 | 21.7K بازدید | 18 دیدگاه

مورایس از احمدزاده کینه به دل نگرفت

مشاجره فرشاد احمدزاده و مورایس در جریان دیدار تدارکاتی با تیم دوم سپاهان به نظر می‌رسد تبعات شدیدی در پی نداشته است.

مورایس از احمدزاده کینه به دل نگرفت

به گزارش "ورزش‌ سه"، در جریان آخرین دقایق دیدار تدارکاتی سپاهان مقابل تیم دوم باشگاه اتفاق قابل توجهی رخ داد و در شرایطی که این مسابقه از اهمیت چندانی برخوردار نبود، هواداران و خبرنگارانی که در استادیوم نقش جهان بودند شاهد بگو مگو و مشاجره فرشاد احمدزاده و ژوزه مورایس شدند. این مشاجره سبب شد که سرمربی پرتغالی سپاهان تصمیم به یک تنبیه انضباطی بگیرد و شماره ۱۰ تیمش را در فاصله ۱۰ دقیقه مانده به پایان زمان قانونی مسابقه از زمین بیرون بکشد. 

سپاهان پس از این تصمیم ۱۰ نفره به بازی ادامه داد تا حاشیه ایجاد شده میان یکی از ستاره‌های سپاهان و سرمربی تیم بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

2006178

با این حال عکس‌های منتشر شده از تمرین تیم فوتبال سپاهان نشان می‌دهد که فرشاد احمدزاده بدون اینکه جریمه انضباطی برای او اعمال شده باشد، در کنار سایر نفرات حضور دارد و سرمربی پرتغالی طلایی پوشان اصفهانی برخلاف چیزی که از او در ذهن داریم و درباره آل‌کثیر شاهدش بودیم، تنبیه انضباطی ویژه‌ای برای شماره ۱۰ تیمش در نظر نگرفته است.

البته فرشاد احمدزاده به دلیل محرومیت در مصرف برابر تراکتور غایب است و با این تیم به تبریز سفر نمی‌کند اما حتی عدم حضور این بازیکن در مصاف با تراکتور هم سبب نشده که مورایس او را از تمرینات کنار بگذارد و چند روزی به او تنبیه انضباطی بدهد.

دیدگاه‌ها