کد خبر : 2011647 | 13 فروردين 1403 ساعت 21:05 | 47.2K بازدید | 18 دیدگاه

جاسوسی ستاره سیتی از آرسنال در وسط بازی! (عکس)

ویدیویی از برناردو سیلوا منتشر شده که نشان می‌دهد او سعی داشت از برنامه‌های آرسنال در بازی منچسترسیتی باخبر شود.

جاسوسی ستاره سیتی از آرسنال در وسط بازی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا، هافبک منچسترسیتی، در جریان بازی مقابل آرسنال دست به اقدام عجیبی زد که ویدیوی آن در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است.

منچسترسیتی روز گذشته در یک بازی حساس میزبان توپچی‌ها بود که تاثیر زیادی در کورس قهرمانی فصل جاری لیگ برتر داشت.

در این بازی که در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید، دو تیم با هیجان بالا جریان مسابقه را دنبال کردند و مربیان سعی داشتند نکات فنی را در هر لحظه که بازی متوقف می‌شد به بازیکنان منتقل کنند.

ویدیویی از جریان بازی منتشر شد که در آن برناردو سیلوا به سمت بازیکنان آرسنال می‌رود. ستاره پرتغالی سیتی سعی داشت از برنامه‌های تاکتیکی میکل آرتتا باخبر شود.

2006181

آرتتا در کنار خط شاگردانش را کنار هم جمع کرده بود و با آن‌ها گفتگو می‌کرد تا نکات کلیدی را به گوش آن‌ها برساند که در این لحظه سیلوا از نزدیکی پپ گواردیولا فاصله گرفت و به سمت آرسنالی‌ها رفت.

او پس از اینکه به نزدیکی آن‌ها رسید با دخالت یکی از اعضای کادرفنی آرسنال مواجه شد که به او هشدار داد تا از بازیکنان این تیم دور شود.

ویدیوی سیلوا در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته که یکی از هواداران در واکنش به آن نوشت: "برناردو در حال گوش دادن به تاکتیک‌های آرتتا." یک نفر دیگر نوشت: "برناردو جدی نیست." یک نفر دیگر  نوشت: "به جای اینکه حرف‌های مربی‌اش را گوش کند، او مشغول استراق سمع بود." نفر چهارم به طعنه نوشت: "هر چند این به آن‌ها کمک نکرد که بازی را ببرند."

دیدگاه‌ها